יום שני, 13 במרץ 2017

קוראים לו מלך...

הצגות הנן אהבה ישנה שלי, בגיל 22 התחלתי לעבוד בתאטרון בית לסין והתאהבתי.!💚 עבדתי בתאטרון 3 שנים ועזבתי עם תום לימודי התואר הראשון ולידת בני הבכור אריאל (לפני כ-10 שנים בדיוק) כמובן שהאהבה נותרה בעינה והמשכתי לראות הצגות אך לא באותה תכיפות כפי שצפוי להרבה הורים צעירים שאין להם הרבה פנאי ליציאות ליליות... לפחות לא בתחילת הדרך.
לאחרונה החלטתי לחזור לאהבה הישנה, צפיתי בכמה הצגות מצוינות של תאטרון בית לסין בניהן "הזוג המוזר" קומדיה מצחיקה ונהדרת וכן "לצאת מהארון" עוד קומדיה מדהימה שנהניתי בה מאוד ! 

אך היום רציתי לשתף אתכם דווקא בחוויה שהתה לי בהצגה "קוראים לו מלך".
ההצגה החדשה והמדהימה הזו מבית היוצר של סביון ליברכט המחזאית המוכשרת להפליא 
(שכתבה בין היתר את תפוחים מן המדבר למשל..) בתאטרון בית לסין הדהימה אותי ואת בעלי פה אחד. 

זהירות ספוילר... (למי שלא אוהב שמספרים לו מה תוכנן ההצגה שלא יקרא את הפסקה הבאה)
גבר בן כ-40 (הסובל מפיגור קל) מגיע לפתע לקיבוץ לאחר שהובטחו לו הרים וגבעות על החיים בקיבוץ. הוא מגיע ישר אל גוב אריות של לעג וניצול אך גם קבלה ושיתוף.. בין שני אלו המרחק קטן מאוד. תוך שהוא הופך להיות חבר מן המניין בקיבוץ ועובד מאוד קשה ברפת ובכל עבודה אחרת שישנה.. מכירים לו אישה מקסימה (רחל) ולזוג נולד ילד מתוק..מעללי חברי הקיבוץ נחשפים ע"י אחד מהם הסובל מרגשות אשם כואבים שנים לאחר מכן וחושף את הסיפור "האמיתי" בפני בנם של הזוג אשר מגיע לקיבוץ על מנת לחפש מענה לשאלותיו... 


זוהי אחת מההצגות היפות, מרתקות ומעניינות שהייתי בהן. השחקנים הרבים והטובים ובעיקר נתי קלוגר (בעיני) המשחקת את התפקיד הראשי של דבורה, משכילים להביא את הסיפור הכה אותנטי הזה בצורה ברורה ומרגשת עד מאוד אל הקהל היושב מרותק ללא מילים וללא נשימה עד תומו של הסיפור הקסום הזה. 

ממליצה בחום!! "קוראים לו מלך" תאטרון בית לסין. רוצו לראות.
לפרטים נוספים חייגו לתאטרון 03-7255333


ועד הפעם הבאה, ממני 💛 הילה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה