יום ראשון, 14 במאי 2017

ההצגה חייבת להיגמר- הקומדיה הכי מצחיקה אבר!!

אם היה לכם אי פעם רושם שתאטרון הוא דבר רציני ודרמטי, עוד לא הייתם בהצגה "ההצגה חייבת להיגמר" של תאטרון בית לסין. ההצגה כל כך מצחיקה עד שלא רק שהקהל צוחק בקול רם, אלה שחלקינו ישבנו ובכינו מצחוק- ממש כך 😊.
ההצגה מתחילה ולא מתחילה כשהשחקנים מדברים אל הקהל תוך כדי שכולם עוד לא ישובים, שיש אור באולם והקהל עוד לא ממש מבין האם התחילו? האם השחקנים מתארגנים?... באמת פתיחה לא רגילה, משהו מאוד מיוחד שחובה לחוות בעיני, אישית המון זמן לא נהניתי כך. 



זהירות ספוילר....
חבורת חובבים של תאטרון ממתנ"ס שכונתי חוברים יחדיו להעלאת מחזה דרמטי במיוחד. תוך כדי המשחק המופלא של כל אותם חובבי משחק מהשכונה, נרקם לו מחזה מצחיק עד דמעות של רצח באחוזה... השחקנים נופלים, נחבטים, נחבלים ומה לא... כל זאת תוך כדי משחק קסום ומעניין. פשוט יושבים וצוחקים כל ההצגה. 



בבילויים לכל אחד מאתנו יש את הסגנון האהוב עליו. חלקנו אוהבים סרטים, חלקינו מסיבות, חלקנו מסעדות...וחלקנו שילוב של כמה מהם יחד. מאיזושהי סיבה לעיתים התאטרון מזוהה עם קהל מבוגר יותר ולאחר שצפיתי אמש בהצגה חייבת להיגמר אני מוכרחה להמליץ לקהל הצעיר יותר לפקוד את אולמות התאטרון- ויפה שעה אחת קודם! כל כך מצחיק, כל כך מהנה... כל דקה של ההצגה היינו מרותקים בשילוב של צחוק עד כדי שהוצאתי לבעלי טישו שלא יבכה, וזה באמת היה מחזה מצחיק..

אל תחכו התקשרו והזמינו. אני ממש נהניתי, מומלץ בחום. ועד הפעם הבאה, ממני הילה💚









#לסין #תאטרון_בית_לסין #ההצגה_חייבת_להיגמר #קומדיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה