יום ראשון, 19 ביולי 2020

ג'ל ניקוי פנים של ECOLOVE

אחד ממוצרי הטיפוח הבסיסיים שכל נערה\אישה יודעת שהוא חובה פעמיים ביום הינו סבון פנים. באופן אישי חשוב לי מאוד שהמוצרים אותם אני צורכת יהיו טבעיים ולא יכילו חומרים כימיים שאינני מכירה את שמם ופעילותם אך יודעת בוודאות שהעור שלי והגוף שלי ממש לא זקוקים להם. ולהפך בהצטברות יכולים אפילו להזיק לי. 

כבר זמן רב שאני משתמשת בסבון פנים מדהים טבעי וכל כך נעים לעור של חברת ECOLOVE למעשה מדובר בג'ל לפנים המיוצר עם אלוורה, מלפפונים וקמומיל. אין בו SLS ופראבנים (אותם חומרים כימיים שדיברתי עליהם קודם) וגם לא בישום. אבל הריח... אוי הריח כל כך נעים ריח רעננות שקשה לתאר, יודעות איך הייתי מתארת את הריח? זהו ריח הניקיון הטבעי! ממש כך. 

אחרי שאני משתמשת בו אני תמיד מרגישה רגועה יותר עם תחושת רעננות וניקיון. האמת היא שרכשתי עוד מוצר גם עבור הבן שלי (מתבגר מקסים בן 13.5) שהתחיל לגלות עיניין בניקיון הפנים עקב פצעים קטנים במצחו והוא מרגיש ממש כמוני נהדר! העור נקי יותר, עם פחות פצעים וזה מדהים כי אצל הנוער הכל נמדד במבחן התוצאה- וכאן זה עובד. 

גם אצלי- התחושה היא נעימה ורעננה, אחריו אני מורחת קרם הגנה, לחות ויוצאת לי לדרך בבוקר וכן בערב ג'ל ניקוי של אקו לאב ואחריו לחות של לילה וזהו- אני מרגישה שטיפחתי את עצמי כמו שצריך. 

מהי שגרת הטיפוח שלכן? ספרו לי בתגובות איזה מוצר אתן ממש אוהבות? 

ועד הפעם הבאה אהובות ממני הילה ❤





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה