יום רביעי, 28 ביוני 2017

ספא לשיער- לפנק ולפנק....

אין ספק שלהתפנק ולהתמסר לטיפול זה תמיד כיף, במקרה של מוצרי ה- Hair Spa של פיליפ מרטינס לא רק מרגישים טוב אלה ישנו ערך מוסף עצום. בנות ונשים יקרות ואהובות שלי, כולנו עסוקות, עובדות, לומדות, מטפלות בילדים, בן זוג, חיים... אבל חשוב מאוד להקדיש גם לנו פינוקים, ובריאות! 

כל מוצרי השיער של פיליפ מרטינס הינם טבעוניים ואורגניים. הטיפול מיועד לכל מגוון בעיות השיער החל משיער יבש, שמן, קרקפת יבשה, פסוריאזיס, סבוריאה, שיקום לשיער צבוע, טיפולי אנטי אייגינג ועוד.. 




פילינג לקרקפת, שמפו טיפולי, מסכה ועוד הינם רק חלק מן המוצרים המצויינים בליין של פיליפ מרטינס. אתמול כשהגעתי אל מספרת הקונספט של המותג בשהם, נהניתי מטיפול ויחס VIP כמו גם שאר הלקוחות במספרה. הכל נקי, יפה ומזמין, המוצרים כולם פרוסים לנגד עינייך ורוני הסביר לי בדיוק במה מדובר וכי המוצרים כולם לא נוסו על בעלי חיים, הם טבעוניים, אורגניים מאוד נעימים, טיפוליים ומפנקים. אישית אחרי איבחון השיער והקרקפת שלי ע"י רוני גילנו כי הקרקפת שלי מאוד יבשה ועברתי פילינג שלאחריו חפפו לי עם שמפו מייפל מיוחד וקיבלתי טיפול שמסכת הזנה נעימה ובריאה- השיער הרגיש והריח מדהים!!! מאוחר יותר הסתפרתי ויצאתי מהמספרה בהרגשת מליון דולר $$$. 




לליין המוצרים ישנם גם צבעים לשיער ולא רק מוצרי טיפוח. צבע מקצועי לשיער על בסיס שמן טבעי נוזלי, בקשת של 150 גוונים הייחודיים למותג צבעי המותג האיטלקי מפותחים בטכנולוגיה ייחודית ובלעדית על בסיס שמן טבעי נוזלי. הצבעים המקצועיים מיוצרים על בסיס אורגני, ללא אמוניה, ניקל ועופרת, ומעניקים ברק ועומק ייחודיים לשיער.

הצבעים של המותג הבינלאומי המוביל מוכיחים עצמם כיעילים הודות לטכנולוגיות בלעדיות, הם אינם פוגעים, או שורפים את השערה. הודות למצב הצבירה הנוזלי של הצבע אינם מייצרים גירוי בקרקפת ומאפשרים פעולה מרוכזת ומהירה בת חצי שעה בלבד.  היתרון של צבעים ללא אמוניה, ניקל מתכות ועופרת טמון בעובדה שהם אינם פוגמים בשיער והם למעשה מסייעים בשיקום השערה כפי שכל מוצרי השיער של המותג הבינלאומי פועלים.
קשת הצבעים של המותג כולל מגוון אינסופי של גווני חום, מהגוני,  שוקולד, בלונד, שטני, אדום, שחור, אפור, כאשר היתרון הבולט שלהם הוא מבחר הגוונים האינסופיים המאפשרים להגעה לרמת דיוק גבוהה בצבע המבוקש. בנוסף, הצבע מספק ברק ועומק ייחודים המעניקים מראה בריא וחיוני ביותר.

טווח מחירים מומלץ: 200-300 ₪.
להשיג במספרות הקונספט פיליפ מרטינ'ס בצהלה תל אביב, שוהם וחיפה
ובמספרות מורשות בלבד של המותג ברחבי הארץ.
 בקרו אותנו באתר האינטרנט: http://philipmartins.co.il



אז תגידו את האמת... איך יצא לי?



ובנתיים עד הפעם הבאה, ממני ❤ X, הילה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה