יום שלישי, 14 בנובמבר 2017

הספר אמא מ-א' ועד ת'...

אמא וא' ועד ת'.... 

אני נוהגת תמיד לומר שאני מתה על ספרים! אני יכולה לקרוא ספר גם ביומיים. אבל לא תמיד הספר מגיע בצורה עלילתית ולפעמים ספרי שירים או ספרים הומוריסטיים הם מדהימים! 
כשקבלתי את הספר אמא מ-א' עד ת' התלהבתי מאוד מהכריכה והנושא המעניין והכל כך קרוב לליבי וללב כל חברותיי ומשפחתי בגילאים דומים. 
פתחתי אותו והתחלתי לקרוא ולא יכולתי להפסיק לצחוק. מרוב צחוק העברתי תמונות וקטעים ממנו לחברות בווטסאפ ואמרתי להן שהן חייבות לקנות עותק לעצמן כי כל מה שכתוב שם זה אנחנו 1 ל1... בול!


הספר מדבר בצורה הומוריסטית ו"מגניבה" ביותר על האימהות ועל כך שלא, אנחנו לא חייבות להיות מושלמות כל הזמן וזה הכי בסדר. אבל לא תוך רחמים עצמיים או סיפור כלשהו אלה דרך הומור על גבול הציניות וזה פשוט להישפך מצחוק כל הדרך מהעמוד הראשון ועד האחרון. 

הספר "אמא מ-א' ועד ת'" הוא בעצם מילון המסודר לפי הא' ב', ספר חוויתי, המתאר בחרוזים ובצורה הומוריסטית סיטואציות שונות ולא תמיד פשוטות מחיי האימהות. זהו ספר חובה לכל אמא שרוצה לצחוק על הקשיים ולהבין שלמעשה - כולן חוות יחד את אותן סיטואציות ומחפשות מקומות קטר ולהציף מה עובר עלינו.

בספר תמצאו הרבה הומור ואינספור סיטואציות המוכרות לכן מהיומיום. את הספר פותח טקסט על "אמא", כנדרש לפי סדר האלף-בית והוא מסתיים ב"תודה" והערכה למה שיש לנו.  מטרת הספר היא לגרום לאימהות להוציא קיטור ולהעז יותר ויותר להגשים את עצמן וליהנות מכל העולמות. דרך הצחוק מאפשרת טל לתת ביטוי לקשיים, לדבר על סקס, לבחון את הקריירה מנקודת מבט אחרת ולפרוק את כל מה שאתן מרגישות תוך כדי ב' בלאגן, ג' יום ג'ימבורי בקניון, ד' דיכאון, ה' ההנקה, ועוד סיטואציות שכולנו עוברות כמו המרדף אחר צעצועי התפתחות, עקומת הגדילה של הילדים, וירוסים ומחלות ואפילו "טפשת הריון".
אני חייבת לציין שפשוט לא הפסקתי לצחוק! והרגשתי מחוברת לספר הזה ולתוכן שלו כמו שלא הרגשתי המון זמן. רוצו לקנות לעצמכן (כן, גם אתן לגמרי שוות ומגיע לכן מתנה לעצמכן וכן לחברה שעומדת להיות אמא או כבר..)

ועד הפעם הבאה, ממני 💚 הילה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה