יום שני, 20 ביולי 2020

לצייר- ספר אופטימי יפיפיה עם מילים יפות וציורים אף יותר

השואה פוגשת כמעט כל אחד מאתנו בזמן זה או אחר עם תהייה זו או אחרת.. אישית כדור שלישי חשובה לי מאוד השואה ובעיקר הזיכרון שלה והעברת הסיפורים לדור ההמשך- הילדים שלי, ששומעים בכל שנה ביום השואה את הסיפור האישי של סבי ומשפחתו הברלינאית.

יותר מהשואה כנושא כללי מה שמושך אותי וקראו לי אופטימית חסרת תקנה הם הסיפורים הטובים, המחזקים האופטימיים! 
כשאני שומעת על סיפור של תקומה, של תקווה אחרי השואה אני נמלאת תחושה מדהימה של כל יכולה כי האמינו לי שאם הם הצליחו להיות מאושרים, אין ספק שכולנו יכולים גם.

כחובבת ספרי קריאה, ספרי עיון ובעצם כל מה שקשור למילה הכתובה אני מנסה לגוון לי את הז'אנרים מידי כמה זמן.

כך הגיע לידי הספר המקסים "לצייר" מדובר בספר המשלב קטעים יפיפיים מחיי היומיום האופטימיים של זוג לאחר המלחמה, שהחליט לחיות כל יום כאופטימי במיוחד, כמאושר.

וכך ביתם מתעדת את חייהם וכן ציורים מקסימים ונוגעים ללב - צבעוניים ואופטימיים. כמה יפה בעיני התחושה של לראות את הטוב, לחיות כל יום במקסימום אושר!

כשתדפדפו בספר תבינו בעצמכם. אני עשיתי זאת עם חיוך על הפנים בכל דף ודף...

אני מאחלת לכם אהובים שגם אתם תדעו לחיות כל יום כמאושר, כאופטימי ולראות את הטוב.

את הספר ניתן לרכוש ישירות מהסופרת המקסימה אתי פייר גבאי הלוא היא ביתם של גיבורי הספר בטלפון 050-6279742 ועד הפעם הבאה, יום מקסים ממני הילה







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה