יום ראשון, 30 ביולי 2017

5 עצות קלות ליישום בדרך לאורח חיים בריא

כולנו רוצות לחיות בריא יותר, להרגיש חיוניות יותר ולתרום לגופינו יותר. לפעמים בים העצות והטיפים, הכתבות והמחקרים אנחנו לא יודעות היכן להתחיל... הכנתי עבורכן (נכתב בלשון נקבה אך מופנה לכולם כמובן) 5 עצות קלות ליישום אשר יסייעו לכן בדרך לאורח חיים בריא יותר, ירידה ושמירה על המשקל, הרגשה כללית טובה יותר וקידום הבריאות האישית שלכן- חשוב! אז מוכנות... הנה זה בא:

1. שתו יותר מים! כן ... כולם נותנים את העצה הזו אבל אף אחד לא מסביר מדוע זה כה חשוב. מים מהווים 70% מתכולת גופינו ללא מים אין חיים. הידעתן כי מרכז הרעב ומרכז הצמא נמצאים אחד ליד השני...? משמע שלעתים כשאנו צמאות אנו מתבלבלות ברעב וחושבות שאנו בעצם רעבות אך לא כך הדבר ועל כן חשוב תמיד לשתות הרבה מים. כמו כן מים מצוינים לבריאות עור הפנים, מים מסייעים לפעילות מערכת העיכול ולכן מי ששותה יותר חווה יציאות סדירות יותר ועיכול תקין יותר. שתו מים. (בין 8 ל- 10 כוסות ביום) 


2. הכניסו לתזונה שלכן 5 ירקות ופירות ביום! בקליפתם ובטריותם אפילו עדיף! אבל 5.. מכל מין וצבע למשל: עגבניה, פלפל, גזר, תפוח ואגס. כמות סבירה שקל להגיע אליה ביום אחד בלבד. אך הקפידו לעשות זאת בכל יום ביומו. 


3. עפ"י הרפואה הטבעית תוספי תזונה מותאמים לכל אדם באופן אישי אך ישנם תוספי תזונה שנחקרו והוכחו כיעילים לכלל האוכלוסיה ועל כן מומלצים לצריכה יומיומית. אומגה 3, כורכום ופרוביוטיקה. שלושת התוספים הללו נחקרו והוכחו כאנטי סרטניים, נגד מחלות לב וכלי דם, מועילים לזיכרון, נגד מחלות זקנה כגון אלצהיימר, אנטי אייגינג, טובים למערכת העיכול והעור ועוד... שלושתם מומלצים לכלל האוכלוסיה המבוגרת וחלקם אף לילדים וזאת בהתאמה אישית. לאחרונה נחשפתי למותג אמריקאי מוכר ונחקר בשם פוריטנס פרייד התנסיתי במוצרים ומאוד אהבתי. האתר מאוד מסודר וקל ושימוש ורכישה והמוצר הנם מוצרים ידועים שכולנו צורכים תוך שימת דגש על מינונים נכונים ואיכות גבוה. puritan.co.il 





4. לכו ברגל, נכון להכניס פעילות גופנית לחיינו זה לא קל בכלל, אבל אני אומרת צרו עם עצמכם חוזה- מה שאתם מאמינים שתצליחו לעמוד בו זה מה שעליכם לעשות למשל אם אתן חושבות שתוכלו להתחייב בפני עצמכן שתצאו להליכה פעמיים בשבוע לחצי שעה- מצוין תתחילו בזה וזה המון! העיקר ללכת. הליכה נחשבת לפעילות הגופנית הטובה ביותר לכולם! 

5. הפחיתו סטרס בחיים- נכון גם זו עצה לא קלה אבל התחילו בצעד 1 בלבד והמשיכו משם לדוגמה: קראו ספר טוב לנשמה, לכו לסרט שרציתם לראות, דברו עם חברה אליה התגעגעתן, קנו לעצמכן משהו נחמד, כתבו הודעה לבן הזוג סתם ככה במהלך היום ועוד ועוד... אמצו הרגל אחד קבוע שעובד עבורכן. זה קטן אבל גדול. 


נכון להכניס שינויים לחיים זה לא פשוט, אך אם תתחייבי אפילו לשינוי אחד... דיינו. את הצעדים לא עושים בבת אחת, אלה לאט ובחכמה שימי לך יעד להתקדם צעד צעד ואת תצליחי במטרה. המון בריאות והמון בהצלחה ועד הפעם הבאה, ממני 💚 הילה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה