יום רביעי, 19 ביולי 2017

השתיקה.. מחול במלוא הדרו

אמש צפיתי במופע בלט מודרני בשם "השתיקה" של להקת קולבן במרכז סוזן דלל בנווה צדק, תל אביב.
כבר כשנכנסים לנווה צדק בכלל ולמתחם סוזן דלל בפרט מרגישים באוויר את אותה הרגשת בילוי ושמחה שמרגישים כשנוסעים לחופשה או עומדים בפני משהו חדש ומרגש.. תחושת כיף ורוגע אופפת אותך ואתה מחכה ומצפה לבאות. 

עבורי מופעי בלט הם בין היפים והמוערכים שיש, כשאני צופה בבלט ולא חשוב עם מודרני או קלאסי אני אוהבת להתמקד באחת או אחד הרקדנים "המועדפים" עלי וכך אני רואה גם את התמונה כולה אך תוך כדי כך גם את אותו רקדן או רקדנית שאני אישית מתחברת אליהם יותר ומתבוננת בעבודתם הפרטית כמו גם בעבודה הכללית של הלהקה.

מתוך השיחה עם הכוראוגרף המוכשר הבנתי כי הוא כן ניסה להעביר מסר, על שתיקה על השתקה.. מסר פוליטי אפילו. אישית אינני מגיעה למופעים בעקבות המסר שלהם- אני מודה ומתוודה כי אני מגיעה נטו ו-100% כדי להנות... המחול "השתיקה" דיבר והתחבר אל נבחי נשמתי והרגשתי תחושת שייכות למופע, הרגשתי כי אני מחוברת ב- 100% למה שאני רואה ולמה שהרקדנים הצליחו להעביר בצורה כה מופלאה, מדויקת ומצוינת. 

אינני יודעת למה לאנשים מסוימים ישנה רתיעה כלשהי דווקא מתחום המחול, אולי הם חושבים שזה לא עבורם שהם לא יבינו או לא יתחברו.. אני הרגשתי בחגיגה, הרמוניה. גם בעלי שתמיד אומר לי שלבלט אלך עם חברה או אמא הבין כי מדובר במופע מדהים ונהנה מאוד. 

קטעי סולו וקטעים יחדיו, קטעי וידאו וקטעי אודיו, תאורה מעניינת.. כוראוגרפיה מצוינת ורקדנים מדהימים ומוכשרים כל אלו הם נחלתו של מופע זה. ובנימה אישית אומר כי אני עצמי התחברתי הכי ובעיקר לקטע סולו האחרון של הרקדנית המדהימה שאליה עיני התנוססו רוב המופע.. אחר ומרגש עד עמקי הנשמה. 

בין אם הנכם חובבי מחול ובין אם פחות, את המופע הזה כדאי לכולם לראות בעיני זו חגיגה אמיתית והנאה צרופה. 


ועד הפעם הבאה, ממני X💛 הילה כהן. 








השתיקה- כל הפרטיים הנחוצים...
כוריאוגרפיה – אמיר קולבן
מנהלת להקה וחזרות: סנדרה בראון
עיצוב תלבושות: חגית אביר
וידיאו ארט: עידו שרף
מוזיקה: Von Magnet 
תאורה: שי יהודאי
רקדני להקת המחול 'קולבן דאנס': גאל ואן לירדה, רגב כהן, יעל כהן, ארסן אימנוב, אלינור פוקס, תמר גוטהרץ, נעם חורין,אנטון ירצב, איליה ירצב 
*תיתכן סצנת עירום - בהתאם להחלטת הקהל
להזמנת כרטיסים: מרכז סוזן דלל: 03-5105656 
או באתר -   https://www.suzannedellal.org.il/perfs/0294


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה