יום שני, 14 באוגוסט 2017

מתקנים וסדנאות חדשות בפארק קפצובה

הילדים ואנחנו אוהבים מאוד להגיע לפארק השעשועים קיפצובה- בקיבוץ צובה לפני ירושלים. אגלה לכם סוד, לא מכבר היינו בברצלונה, ביקרנו שם בשני פארקי שעשועים ולמרבה הפלא ואני ממש לא צוחקת הבנים שלי אמרו שהם אוהבים יותר לבלות בקיפצובה- כן, כן פטריוטיים אמתיים. וילדים כידוע אף פעם לא משקרים- זו עובדה. משהו באווירה הנפלאה שם, המתקנים המתאימים לגילאים החל מכמה חודשים ממש ועד 12 גורם להם לתחושת חופש וכיף אמיתי ובעיקר רצון לחזור שוב ושוב כמה שרק ניתן. 



הפארק טומן בחובו מתקנים ומבנים רבים החל ממכוניות מתנגשות ועד לקרוסלות יפיפיות, ג'ימבורי ענק וממוזג עם כמה וכמה חדרים ותחנות שונות, משחקי וידאו לגדולים יותר עם כרטיסים והפתעות, רכבת הרים משפחתית, רכבת, סירות עליהן ניתן לשוט לבד או הורה וילד ועוד ועוד... מקום נוח לכולם, שכיף להיות בו מלא פינות צל, שולחנות ופינוקים.

לקראת קיץ 2017 הצוות של קיפצובה הגדילו לעשות עבור הילדים ופינקו אותנו בכמה אטרקציות חדשות ומלהיבות במיוחדת בניהן 2 קרוסלות מדהימות וחדשות שהגיעו היישר מאיטליה. וגם... (מוכנים?..)

נוסף לכל המתקנים המוצלחים, הג'ימבורי הגדול והממוזג, משחקי הוידאו ועוד ועוד נוספה אטרקציה חדשה שילדים הכי הכי אוהבים ונחשו מה היא כוללת? צדקתם- סדנאות שוקולד! מה יותר כיף לקטנים שלנו מאשר ליצור ואחר כך לאכול את מה שיצרו? זהו הרי עבורם, השילוב המושלם. על כן בחלק סגור וממוזג מתנהלות להן כעת סדנאות שוקולד מונחות עבור הילדים (וההורים) בהן הילדים יוכלו ליצור כיד הדמיון הטובה יצירות טעימות ויפות. 



שימו לב לכמה פרטים חשובים:
פארק קיפצובה פתוח בין השעות:
אוגוסט: א,ג,ד,ש 10:00 – 19:00 ב' ו ה' 10:00- 20:00
חוויית השוקולד החדשה בקיפצובה בהרשמה מראש כשעה לאחר הפתיחה עד שעה לפני סגירת הפארק. ואל תפספסו אותה!!! 

לפרטים: 02-5347952 / www.kiftzuba.co.il / facebook חפשו אותנו בפייסבוק "קיפצובה"

בנתיים אגלה לכם שהכנתי את הילדים אמש לביקור הבא בקיפצובה והם היו בעננים!!! בדיוק כמו שדמיינתי. כי בעצם כל מה שאנחנו רוצים זה שיהיה להם טוב נכון? (ואולי גם כמה רגעי שקט לנו..😊)

שיהיה לכולנו המשך קיץ בריא וצבירה של המון חוויות טובות, ממני 💚 הילה










#צובה #קפצובה #פארק_שעשועים #אטרקציות_לילדים #קיץ #חופשה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה