יום חמישי, 22 במרץ 2018

בילוי זוגי טעים- מסעדת ענבה במודיעין

זה התחיל מזה שרצינו ערב רומנטי רק הוא ואני. שנינו עובדים קשה, בין הילדים, הבית, העבודה והלימודים ... חיפשנו זמן איכות יחד. ללא ספק שמסעדה טובה היא זו שעומדת על הפרק כשתומר ואני מחפשים בילויי איכותי יחד. 



החלטנו לא להכנס אל הלב של הלב בתל אביב אל הפיח, הפקקים והבלאגן... להתעצבן שעה על שלא מוצאים חניה, ולהצטופף ברחובות העיר העמוסה עם כל המבלים התל אביביים. אחרי קצת חיפושים הגענו למסעדה מדהימה, שקטה ומועצבת בלב השקט של מודיעין- מסעדת ענבה. אמנם מודיעין לא נחשבת לעיר בילויים במיוחד אך מאחר והיא קרובה אלינו (25 דקות מיהוד) ומאחר והמסעדה נראתה מהממת החלטנו לנסות. ובכך, לא טעינו!! מסעדת ענבה נרשמה כהצלחה מוחלטת. כבר בכניסה מרגישים את הרוגע של המקום, תאורה מעומעמת, עיצוב קלאסי. התיישבנו ליד חלון המלצרית מיד ניגשה התפריט כבר היה על השולחן. 




החלטנו להזמין בהמלצת השף מנה ראשונה של סלט קינואה ועוד מנה של חציל על האש עם טחינה גולמית, פלפל, עגבניה וביצה (סטייל סביח) טעים מאוד!! וייחודי.. 



המשכנו עם מנות עיקריות. בעיני מה שמיוחד במסעדה זה שהמנות העיקריות מאוד מגוונות. ישנן מנות טבעוניות, בשריות, עוף, דגים, בקר הכל מהכל! אני הזמנתי מנה טבעונית של קציצות עדשים מה אני אגיד הרי לא ניתן להעביר טעם דרך כתבה אבל הן היו פשוט- טעימות!!! תומר הזמין ריזוטו פיטריות שהיה בעיניו מעולה. 



התפנקנו בקוקטילים תוצרת בית- קוקטייל אבטיח על בסיס וודקה (מעט וודקה... אבל טעים כל כך) ומוחיטו טעים ומרענן עם המון נענע. 



ולקינוח חלקנו מנה של גלידה בתוך חצי אננס על קרח וקרם בורלה (הפך אצלינו לסוג של קינוח חובה).



ישבנו והעברנו ערב יחד בשקט ובכיף בלי דיבורים על עבודה או ילדים... סתם אני והוא. כמו פעם... כיף גדול. ❤❤ 
אז מה עוד ניתן להוסיף אחרי ערב במסעדה טובה?.. מומלץ בחום אמרנו.?..
מסעדת ענבה- עמק זבולון 1 מודיעין. המחירים טובים, המנות טעימות, השירות מצויין ... והשף חייכן. 😉

ועד הכתבה הבאה אהובים, חג שמח והמון בריאות, בילויים, שמחה ואושר. ממני הילה . 

#ענבה
#מסעדות
#אוכל_טעים
#בילוי_זוגי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה