יום חמישי, 22 במרץ 2018

סרט ילדים חדש- אגדת המלך שלמה

בילוי עם ילדים בסרט הוא בילוי כייפי לכולם... הילדים מרותקים למסך ענק עם פופקורן ועיניים מלאות ציפייה ואנחנו יושבות עימם באולם, חלקנו רואות את הסרט חלקנו פחות... אצלי זה תלוי בסרט.

אני חייבת לשתף אתכם בעוד עובדה חשובה עלי שאולי לא ידעתם, והיא שאני תומכת מאוד ביצירה ישראלית ואפילו יכולה לומר בפה מלא שלא קרה לי ובטח שלא לאחרונה שהתאכזבתי מהתמיכה הזו , להפך הוא הנכון לאחרונה אני רואה סרטים, קוראת ספרים ביצירה ישראלית שהיא בעיני לא פחות מפאר היצירה!




גם הסרט אגדת המלך שלמה בו צפיתי עם עילי המתוק שלי בן ה- 7 היה מצוין!!! 

הסרט מספר אודות המלך שלמה הצעיר שזור בסיפורי ילדים, סיפורי גבורה, סיפור אהבה .... מקסים ושובה לב- ואגב כך... סרט האנימציה לילדים הראדון בארץ!!!! הדיבוב המדהים של עודד מנשה , עדן הראל, חנה לסלאו ואורי ליזרוביץ מהנה ומצחיק , סרט איכותי וכייפי לילדים ולנו! 



ועד הפעם הבאה, תתמכו ביצירה ישראלית... זה חשוב.! חג שמח אהובים. 💓

הילה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה