יום שלישי, 3 ביולי 2018

מסעדת בלו הול ירושלים

בלב ליבה הקסום של העיר הכי יפה בארץ, ירושלים שוכנת לה מסעדת בלו הול. אינני יודעת כיצד החליטו הבעלים לבנות את המסעדה במיקומה הנוכחי כך שהסועדים יחושו שהם נמצאים בפינה קסומה ומיוחדת ולא בכרך עירוני. אולי בזכות המיקום בלב ליבו של מדרחוב נפלא, בסמטה קטנה ומיוחדת ..אולי בזכות התקרה הגבוה, הקשתות במסעדה, המבנה. או אולי זה בזכות האוכל הנפלא, השירות המחוייך... כל אלו מביאים חוויה מיוחדת ונעימה במיוחד במסעדה

מיד כשהגענו חשנו את הוויב הזה- הנעים, מסביר הפנים... קבלנו תפריט והבנו כי המסעדה מאוד מגוונת. החל מדגים, עוף, וסטייקים מהטובים ביותר (פירוט נוסף מטה) 



בחרנו לפתוח במרק אפונה עם נענע (אפונענע) מאוד מיוחד ונעים לעונה זו, המשכנו עם דג סלמון ,ומנת המבורגר נהדרת. הסלמון הגיע עם אורז וירקות ואילו ההמבורגר עם ציפס מיוחד וטעים במיוחד. לקינוח
התנסינו בפאי אגסים נהדר- ממש משכר, נפלא ועשיר




כמובן איך אפשר שלא לסיים עם תה נענע חם ומהביל- הודינו למלצרית הנהדרת שלנו והמשכנו לטייל ברחובות הקסומים באיזור המסעדה- חוויה נהדרת של טעמים נפלאים, שירות מעולה , מקום מקסים ואוויה מדהימה



לאחרונה השתדרגה מסעדת בלו הול מיוזיק ועברה שיפוץ כללי ומתיחת פנים במסגרת התאמתה
לבר- מסעדה שיהיה פתוח גם בשעות הלילה
המסעדה, המשתרעת על שטח של כ- 220 מ"ר עם כ- 120 מקומות ישיבה, פתוחה בשעות הצהריים לאירועים בלבד, והחל מהשעה 18:00 פתוחה לקהל הרחב ומציעה תפריט עשיר של מנות שף, מסורתיות ומודרניות יחד עם בר אלכוהול עשיר ואיכותי. כל ערב בשעה 22:00 מתקיימת הופעה של מוסיקה חיה במגוון סגנונות ובימי חמישי בערב ההופעה ממשיכה עם דיג'יי במסיבת ריקודים לתוך הלילה.

המסעדה מחולקת לשלושה חללים שונים המאפשרים מגוון של אפשרויות בילוי שונות. בחלל המרכזי בקומת הכניסה, מוצבת הבמה בה ניתן ליהנות מההופעות החיות המתקיימות במסעדה מידי ערב לצד ארוחה עשירה. במתחם זה, מתקיים מדי יום שני ג'ם סיישן- במה פתוחה השואפת לייצר סצנה מוסיקלית מקצועית של חובבי מוזיקה ואמנים מקצועיים. בימי חמישי, לאחר ההופעות החיות עולה לבמה דיג'יי מקומי שמרקיד את המבלים עד השעות הקטנות של הלילה. חלקו השני של המסעדה הינו בר המסעדה מגיש מגוון משקאות רחב ומרהיב עם מיטב מותגי האלכוהול המובילים בעולם: בירות מקומיות ומיובאות מהחבית, מותגים מובחרים של וויסקי, שלל קוקטיילים ותפריט יין עשיר.  ככל שיורד הערב, מתחם הבר מקבל אופי קליל וצעיר בו ניתן לרקוד לצלילי המוסיקה החיה. אזור הבר מכיל כ- 30 איש והעישון בו מותר. חלקה השלישי של המסעדה הינו חדר פרטי לאירועים קטנים המכיל כ-20 מקומות ישיבה.

תוך כדי הישיבה במסעדה בשולחן הזוגי שלנו חשבתי לעצמי כמה יפה ומיוחד יהיה לו היינו חוגגים כאן אירוע בר מצווה משפחתי לבן הבכור שלי שיחגוג בשנה הבאה בר מצווה (בע"ה) וכמה מיוחד המקום ומתאים לקהלן הצעיר והמבוגר כאחד. 

התפריט ב'בלו הול' מבוסס על בשרים מובחרים home made- עם המבורגר שנטחן במקום, פסטרמה בייצור עצמי, רוסט ביף והבשרים הנכבשים במסעדה ונקניקיות בייצור עצמי. בנוסף, התפריט מציע דגים טריים ומגוון סלטים רעננים ממרכיבים עונתיים. על מטבח המסעדה מנצח השף אלכס פלטינסקי בוגר בית הספר תדמור ובעל ניסיון קולינרי עשיר של 8 שנים במסעדת הדגים ופירות הים 'על המים' בהרצליה.
"הרעיון מאחורי ה'בלו הול' הוא ליצור אווירה ירושלמית אותנטית.  לצד החוויה הקולינרית בבלו הול אפשר להאזין להופעה טובה של מוזיקה חיה, בכל ימות השבוע, ליהנות מארוחה רומנטית, אינטימית ולערוך אירועים שמחים ומושקעים".

מסעדת 'בלו הול' הינה חלק מקומפלקס 'כיכר המוזיקה' הייחודי והמרהיב במדרחוב נחלת שבעה בירושלים, בו מתקיימות הופעות חיות במשך כל ימות השבוע, והוא מציע למבקריו את מוזיאון המוזיקה העברי, קפה 'נחמן', חנות בוטיק, גלריית אומנות, ובעתיד בית מלון, בית ספר למוזיקה ועוד.
ועל כן מתאימה כה לביקור בזמן טיול יומי או סופ"ש בירושלים הקסומה כחלק מעוד חוויות באיזור בלי בכלל להזיז את הרכב.

בלו הול מיוסיק –  יואל משה סולומון 12, כיכר המוזיקה, נחלת שבעה.
אין ספק שעברנו חוויה מדהימה במקום מיוחד- טעים וכיף עם ערך מוסף וטעם של עוד... עוד הרבה!

Bluehallmusic.co.il
ימים א'-ה': 17:00-03:00
שעה אחרי יציאת שבת עד 03:00
כשרות מהודרת- רבנות ירושלים.
02-6256488

ועד הפעם הבאה, ממני הילה ❤


 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה