יום ראשון, 22 ביולי 2018

חוויות מממלכת הפליימוביל בגן הבוטני ירושלים

הקיץ כבר כאן במלא הדרו הקייטנות ברובן הסתיימו ואנו מחפשים פעילויות מעניינות לילדינו כי אמא חייבת להמציא את הגלגל כל יום מחדש לא.... (אז זהו שאולי אתן תצקצקו בלשון ותגידו ממש לא אבל כולנו יודעות שזה אכן כך)

אני מודה שאני אמא עובדת כמו רבות וטובות אחרות ו"החופש הגדול" שלי מסתכם בערך בשבוע וחצי- אבל גם לפניו במהלכו ואחריו אני תמיד משתדלת לשלב פעילויות קסומות ומעניינות בעלות ערך מוסף לכולנו- כי בסופו של דבר עם כל הציניות כולנו רוצות לתת לילדים שלנו את החופש הכייפי שמגיע להם

בשבוע שעבר ביקרנו באטרקציה מדהימה ומיוחדת במינה הגן הבוטני בירושלים לבש את בגדי החופש הגדול ועכשיו הוא גן בוטני של ממלכת פליימוביל- אבל בענק



25 תחנות ומתקנים  *  ספינת פיראטים * ארמון לנסיכות ונסיכים * בית עץ בגודל טבעי * אומגה בין העצים * כבאיות אש ומכוניות משטרה * דמויות ענק  * ספורט אתגרי לקטנים ולגדולים * משחקי למידה * פעילויות טבע וצמחים ושלל הפעלות נוספות ברוח הפליימוביל.

הילדים נהנו משפע של פעילויות ספורטיביות מאתגרות ע"י מדריכים מנוסים, עשרות תחנות ומתקני פליימוביל, בובות בגודל בני אדם, ספינת פיראטים, ארמון לנסיכות ונסיכים, בית עץ בגודל טבעי, פינות כיבוי אש ומשטרה, ספורט אתגרי, סדנאות והרבה כיף ואקשן לילדים.

בפארק המתינו לנו ולמבקרים הנוספים 25 תחנות הכוללות משחקי פליימוביל בגודל טבעי (מבצר אבירים, ארמון נסיכות, ספינת פיראטים ועוד), משחקי לימוד חוויתיים בשביל התגליות וספורט אתגרי (אומגות, מגלשות, מסלולי מכשולים, מסלול טיפוס ועוד), תחנות בהם למדו הילדים על צמחים וטבע והמון עולמות נוספים בהם הובלו הילדים לשחק עם משחקי הפליימוביל לבנות וליצור כיד הדמיון הטובה עליהם.

הממלכה המשתרעת על פני כ- 50 דונם והיא פותחת את שעריה ממש מחר.... ב-23 ביולי אז מוזמנים הילדים מכל קצוות הארץ לעזוב את המסכים בצד להגיע ולהנות משלל פעילויות ברוח הפליימוביל והרבה ספורט בטבע המדהים של הגן הבוטני.  

חלק נוסף מממלכת PLAYMOBIL הוא 'שביל התגליות' הממוקם בתוך הגן, במסגרתו יכולים הילדים המבקרים בגן ליהנות מחוויה אמיתית בסביבה קסומה באמצעות מתקני משחק ופעילות באיזורי המים, האדמה, הצמרות והשורשים וללמוד על הקשר ביניהם ובין הצמחים שגדלים בגן. בשביל פסל ייחודי באורך 50 מטר, של האמן הבלגי וויל בקרס שנקרא 'השורשים שלנו'
. הפסל בנוי מאלפי ענפים של עצי אקליפטוס הבנויים כמיצג של עץ ענק שנפל, בו יכולים הילדים להיכנס ולשחק. אנחנו כל כך נהנינו לטייל בין ערביים בגנים הקסומים תוך הנאה הורית וילדית גם יחד- ההורה נהנה ממזג אויר הנעים המעניקה ירושלים, ומנופי הגן הקסומים והילדים מהפעילויות והתחנות כמובן אבל לא רק... בקיצור ההנאה מובטחת לכולם- בואו עזבו את האיפון והטאבלט ותגיעו תאמינו לי לא תתחרטו! 



שעות פעילות:
החל מה-23.7 ועד ה-31 באוגוסט 2018
ימים ראשון עד חמישי בוקר בין 09:00-13:00 ערב בין 16:00-21:30
ימי שישי – 09:00-13:00 שבת – סגור.
כניסה אחרונה כשעה לפני סגירה

מחירון:
כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה – 89 ₪
מבצעים בכל חברות האשראי של 1+ 1
כרטיסים מוזלים בוועדים השונים ובמועדוני כוחות הביטחון,

לפרטים והזמנת כרטיסים:
בימות 6226* או באתר https://www.playmobilisrael.com/



2 תגובות:

  1. ניראה מעולה! שומרת לי לכשנחזור מחו"ל כאטרקציה מומלצת. אין עליך כרגיל!

    השבמחק