יום חמישי, 10 באוקטובר 2019

סיכום שבועי- הצום מאחורינו..

יום כיפור מאחורנו ואני מהצמים.. השנה אני יכולה לומר בוודאות שהצום עבר בקלות, הילדים גדלו ונסעו עם החברים באופניים כמעט כל היום ואני ובעלי נשארנו בבית לבדינו לצום ולדבר אחד עם השני?! כן, אני אשתף אתכם שבעלי עובד מאוד קשה ובאמצע השבוע אנחנו מתראים מאוד מאוחר, בשנתיים האחרונות הוא גם הוסיף ולמד לתואר שני אז בכלל אתם יכולים לדמיין איך נראו הימים וגם לעיתים קרובות סופי השבוע. אתמול היה יום כל כך כיף- מותר להגיד על יום כיפור שהיה כיף? בכל זאת, תענית, צום. אבל כן היה כיף, היינו רק שנינו דיברנו, שיחקנו TAKI, הרגשנו יחד את הרוח נושבת במרפסת, תומר אמר לי זהו ממי הילדים כבר גדולים אנחנו צריכים תחביבים, צחקתי.. הכתיבה, הבלוג, הרשתות החברתיות- הקוראים שלי זה התחביב הכי גדול וממלא שיש לי. נכון צריך גם ספורט, אולי איזה תחביב אומנותי. לנסוע לחו"ל זה תחביב? על כל פנים, הילדים עוד לא כל כך גדולים (12, 9) ובאמת שאני עדיין מרגישה שהם זקוקים לי תודה לאל אז איך אומרים- די לצרה בשעתה.
לקראת בר המצווה של הבן שלי הגדול שתחל בעוד כמה חודשים החלטנו שאנחנו רוצים להטיל עליו משימות שקשורות בערכים בהם אנחנו מאמינים ורוצים להעביר אליו. הכנו יחד רשימת ערכים והמשימה הראשונה שלו קשורה בערך אהבת הארץ ומנהיגות- הוא צריך לתכנן לנו טיול מא' ועד ת' בחג סוכות. הסברנו לו מה זה אומר ואני ממש מתרגשת לראות איזה טיול הוא יכין וכמה ברצינות הוא ייקח על עצמו את המשימה. האתגר הבא שלו יהיה לגייס כסף למתן תרומה והתנדבות עם מישהו שזקוק לעזרתו. אם יש לכם משימות ערכים נוספות שרלוונטיות לגילו אשמח מאוד לשמוע בתגובות או בפרטי. J
מתכון לסוכה: לאחרונה אני מנסה עוד ועוד מוצרים בריאים יותר. השבוע הכנתי לביבות תפוח אדמה עם קמח גרעיני דלעת - מטוגנות בשמן אגוזי מלך, אז נכון המתכון מטוגן כי בכל זאת צריך לגוון לילדודס ולמשפחה אבל הוא עשוי רכיבים הרבה יותר בריאים ונכונים כך שגם הטיגון לא כל כך נורא במקרה זה. והינה לכם המתכון שהילדודס מאוד אהבו:
מצרכים:

1 תפוח אדמה בינוני, מגורר דק 
1 קישוא בינוני, מגורר דק 
1 עגבניה בינונית, חתוכה לקוביות קטנות 
1 בצל קטן, מגורר דק 
1 ביצה 
2- 3 כפות של קמח גרעיני דלעת של "גריני"
מלח, פלפל שחור
שמן אגוזי מלך מזוכך של "גריני" (לטיגון)

אופן ההכנה: 
  • לערבב את הירקות בקערה, ולסחוט. להוסיף ביצה, קמח דלעת, פלפל ומלח, ולערבב.
  • ליצור לביבות עם ידיים רטובות. 
  • לחמם מעט שמן אגוזי מלך מזוכך במחבת, ולטגן את הלביבות להזהבה. להפוך צד ולטגן להזהבה גם בצד השני. 



סוכות מתקרב אלינו ולילדים יש חופש של 10 ימים- ידעתם?... חג\שבת\חול המועד אבל סה"כ זה 10 ימים ואנחנו שוב- ממונים על צוות הווי ובידור. ממני אליכם באהבה אחלוק כי בכל סוכות מתקיים פסטיבל ירון (לזכר הצנחן ירון) בתאטרון אורנה פורת והשנה הפסטיבל יתקיים במוזיאון ת"א- כרטיס להצגה כולל גם כניסה חינם למוזיאון ותתפלאו בדיוק כמו שאני התפלאתי כשביקרנו שם בשנה שעברה יש לילדים המון מה לעשות במוזיאון ת"א- החל מתערוכות צילום וציורים מיוחדים ומודרניים, חללים רחבי ידיים ועוד המון. ההצגות של תאטרון אורנה פורת הן מאוד מגוונות ומתאימות לילדים החל מגיל שנה וחצי ועד כמעט 18 תלוי בהצגה. בקיצור אל תשכחו לציין קוד הטבה שלי : 868 ובכך להוזיל לכם את המחיר ל- 40 שקלים לכרטיס- שווה!

ובכך אסכם את השבוע שחלף כשבוע מלא תובנות, שבוע עם קסם מיוחד- שעבר... עד הכיפור הבא. ולפנינו סוכות שהוא חג מקסים בפני עצמו. מאחלת לכם חג שמח, שנה טובה ומתוקה וגמר חתימה טובה.
ממני, הילה ❤
#פסטיבל_ירון #הצגות #סוכות #הטבות_לסוכות #לביבות #מתכונים #Greeny 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה