יום חמישי, 24 באוקטובר 2019

סיכום שבוע בסימן חזרה לשגרה

השבוע בסימן חזרה לשגרה, למרות שהוא כלל את שמחת תורה משום מה יש לי תחושה של "מי זוכר"?.. חזרנו לשגרה, הילדים בבית הספר ויש לנו לחכות עד חנוכה לחופשה הבאה. ולמה אני אומרת לנו אתם תוהים- הרי שלנו המבוגרים שעובדים אין בדרך כלל חופש בחנוכה- ואפילו אגדיל ואומר שאני כעובדת בחברה בינלאומית שלא ממש מכירה בחגי ישראל- בחמש שנים האחרונות עובדת בכל ערב חג, כל חול מועד .. האמת? קצת עייפתי.
התחלתי במקום העבודה שלי עם 12 ימי חופש ואכן עבור כל אדם ובמיוחד עבור אמא זה מעט מאוד. עפ"י החוק במדינת ישראל כל עובד זכאי אחרי 5 שנים רצופות במקום עבודתו ל- 18 ימי חופש (במקום 12) אם תעשו חישוב כן- זה דיי הרבה, זה בהחלט הבדל של כמעט עוד שבוע! בעקבות ההקצבה החדשה וכן בעקבות החלפת מנהלת ממנהל נוקשה ביותר למנהל נחמדה ומבינה החלטנו יחד שימי החופשה אכן יתפרשו בצורה טובה ונכונה יותר עבורי.
בשנים האחרונות הילדים שלא מכבר בגרו ואינם עוד פעוטות החלטנו לנסוע לנו לחופשה זוגית בכל שנה לכמה ימים לפני חג המולד לבירה אירופאית כלשהי- בשנה שעברה היתה זו בודפשט, לפני כן ברלין, בזל, פראג... (מי שמחפש המלצות יש בבלוג שלי תעשו חיפוש לפי מילת מפתח. השנה אני שמחה לשתף שהוחלט על וינה. שנינו היינו בוינה רק כמעבר בדרך לזלצבורג ולא ביקרנו בעיר עצמה. וינה עיר מהממת עפ"י הסיפורים ויש בה המוני שווקי חג מולד צבעוניים ומדהימים. סיכום והמלצות מפורטות יעלו בבלוג כמובן. ובנתיים אם אתם רוצים לראות תמונות וסטורי אתם יותר ממוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרם: https://www.instagram.com/c_hila/
הפעם החופשה יוצאת בסופ"ש שלפני חופש חנוכה ועל כן הגדלתי להוסיף עוד יום לחופשה על מנת לבלות יום חופש עם הבנים בחופשה שלהם בחנוכה- ועל כן הקדמתי ואמרתי שיש עוד חודשיים עד החופשה- שלנו!
השבוע סיימתי ספר יפיפה בשם "אמא של הים" מדובר בספר מקסים, קריא ומעניין בנושא כאוב וקשה על ילדה מתוקה בת 13 שכל עולמה מתהפך ואינה יודעת אפילו למה. בהיותי אמא לבן 13 (כמעט..) חשבתי לעצמי רבות על העלילה ועל אותה ילדה ואיך הורים מרשים לעצמם להתייחס לילדיהם כמו אל חבילה ולא כמו אל ילד. כאב לי מאוד על אותה ילדה מדהימה שאגב, עד סוף הספר... לא אומרים את שמה. יותר לא אגלה אבל באמת שממליצה בחום על הספר.


מקווה שנהניתם בחג חנוכה- מתאטרון אורנה פורת עידכנו אותי כי אמהות רבות ומקסימות השתמשו בקוד ההנחה שפרסמתי כאן בבלוג לפני החג בפסטיבל ירון להצגות ילדים ונוער ומאוד מאוד שמחתי לשמוע. אשמח שתשתפו שהייתן בהצגה ואיזו ואיך היה. ועד הפעם הבאה, אהובות..
יום מדהים וסופ"ש חלומי, ממני הילה ❤


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה