יום שני, 20 בפברואר 2017

הקפה של בין 16-17....הנאה מובטחת!

לפעמים העולם מתחלק לאנשים המשקאות החמים ואנשי המשקאות הקרים, לפעמים הוא מתחלק לאנשי הקפה ואנשי התה...אני משתייכת לקטגוריה הכללית, קטגוריית אוהבי המשקאות הקרים, המשקאות החמים תה, קפה הפוך אך אם נודה על האמת בעיקר נס קפה. אנשי הנס קפה (אם לסבך את העניינים) בדרך כלל מתחלקים לאנשי הנס קפה באבקה (ממש לא אני) ואנשי המגורען. כאשר אלו ואלו כמעט ולא מתערבבים- כל אחד אנין ואף סנגור של הקפה שלו ובדרך כלל לא יזוז מעמדתו הנצורה. 
אני משתייכת לאנשי הקפה המגורען ועל אף שאני שותה בכל יום 3 כוסות נס קפה בצורה יחסית עקבית, אם אהיה במקום בו ישנה רק אבקה ואין מגורען סביר להניח שאוותר אלה עם כן מדובר במקרה חירום בו אני ממש ממש רוצה קפה וחייבת להתעורר דחוף- ייתכן ואתפשר (לא מבטיחה)
אז, היות ואני משתייכת לאנשי הנס קפה המגורען כמובן וללא כל ספק שהסוג המועדף עלי הינו: Taster's Chioce כי ללא ספק אחרי טעימות של כל מיני אחרים זה הטעם הארומטי והמנצח ביותר שיש. 


ישנה הכוס קפה של הבוקר- חובה! כאשר רק הגעת למשרד ועוד לא עשית כלום חוץ מלהדליק את האור בחדר, להניח את התיק ולקחת את הכוס האישית שלך למטבחון. 

הכוס השנייה הינה אתנחתה נעימה בסביבות 11 בבוקר שאת ארחי הלחץ המטורף של הספקי הבוקר במשרד והשלישית... או השלישית. השלישית הינה בין שעות 16-17... אלו השעות שאני כבר אחרי העבודה, ארוחת הצהריים לילדים ושיעורים וכל שנותר לי הוא לשבת על הספה החמימה בסלון וללגום מהנס קפה החם והנעים שבכוס...ולנוח! (לא יאמן אבל כן יש דבר כזה) 

כעת טסטרס צויס המיובאת ע"י חברת אסם בישראל החליטה ובחכמה רבה יש לומר להביא אלינו את המוצר החדש המערב פולי ערביקה בטחינה דקה, טעם מעט חזק יותר (אז למי שאוהב חלש שימו לב לשים טיפה פחות) טעים וארומטי בדיוק כמו בטייסטרס צויס האדום והנפלא בו אני כל כך מאוהבת! 

ולמי שלא מכירה את עונג הנס קפה של בין 16-17 על הספה .... שתנסה- מובטחת לה הנאה! מילה שלי.

ועד הפעם הבאה, ממני 💚💓 הילה

#טסטרס_צויס #אסם #קפה #הנאה_מובטחת #testers_choice

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה