יום ראשון, 19 בפברואר 2017

VRSTATION חלום של בילוי...

ביום שישי בערב החלטנו לקחת את הילדים לבילוי הכי הכי כיף שהם יכולים רק לעלות על דעתם...
 VRSTATION 
בעולם הוירטואלי של היום בו הילדים כבר משיגים את ההורים מבחינת ידע טכנולוגי, מתחם vrstation הוא מקום אידיאלי ומדהים בשבילם להגיע לגבהים חדשים של דמיון והצלחות. המתחם נמצא בסינמה סיטי בהרצליה. (וישנו מתחם נוסף בראשון לציון בו טרם ביקרנו)

המתחם הכל כל "מגניב" הזה לילדים ולמבוגרים (כן, כן הגדולים עפים עליו עוד יותר) הוא מתחם מהמם ומיוחד הממוקם ממש בכניסה לסינמה סיטי ליד הקופות ובו 3 אטרקציות מרכזיות. 

אטרקציה ראשונה שבעיני שווה ואפילו מעט מפחידה היא תפיסת החתול שנתקע לו על עמוד בראש מגדל מאוד גבוה, אני עם משקפיים מיוחדות רואה את החתול אך עליי ללכת על קורה מאוד דקה המתנשאת מעל בנייני הענק של ניו יורק על מנת להגיע אל החתול החמוד ולהצילו. משימה לא קלה בכלל שבסופה עלינו לקפוץ לתוך מעלית...


אטרקציה שניה מיועד לילדים מגילאי 3 ומעלה והינה ישיבה על כיסאות מיוחדים והדמיה של רכבת הרים ממש מגניבה...מרגישים ממש על הרכבת עם המשקפיים המדמים את הנסיעה..


אטרקציה שלישית ואולי המגניבה ביותר בעינינו היתה האטרקציה שנקראת HTC VIVE
ומאפשרות לשחקן להיכנס לעולמות דמיוניים שבחר בעמדות מעוצבות ויפות המספקות פרטיות.
צריך לראות את זה כדי להבין שאותו אדם מרכיב את המשקפיים בפשוט נכנס לעולם אחר יורה ברעים, מחסל מפלצות וממש נכנס לתפקיד תוך כדי. זה ממש מיוחד והילדים (כולל הגדול מבניהם- בעלי) נהנו ברמות על! 

אם יש צורה לסכם את החוויה הזו היא פשוט מרתקת ומעניינת ולוקחת את כולם גבוה גבוה אל עולם דמיוני שאתה מרגיש ולוא לרגע אחד כשחקן בעולם אחר וזה דבר שקשה להשיג בכל משחק רגיל אחר... וחוץ מיזה מה יותר טוב מבילוי משפחתי מגבש?! 

שבוע טוב לכולם ועד הפעם הבאה, ממני 💚 הילה

#VRSTATION  #מציאות מדומה #אטרקציות #סינמה_סיטי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה