יום ראשון, 26 בפברואר 2017

הקיץ מתקרב- עובדה אכלתי אתמול ארטיק!!!

בכל יום המשפחה אני מרגישה שקיבלתי את המתנה הכי גדולה שיכולתי לקבל- את המשפחה שלי! נכון, כולם אוהבים את המשפחה שלהם, אבל לא כולם מעריכים...אז ביום אני אני נזכרת כמה לא מובן מאליו שיש לי בעל אוהב ותומך, ילדים מקסימים שאומרים לי כל יום אמא את האמא הכי טובה בעולם אני אוהב אותך. אז אתמול לכבוד יום המשפחה בעלי והילדים חזרו להם הביתה עם מתנה מקסימה עבור האמא שאוהבת הכי הכי בעולם להתכרבל במיטה או מול הסלון עם כירבולית...הם הביאו לי פיג'מה וגרביים חמות- אין מתנה בול! ואני....אני החזרתי להם במתנה חלומית!!! בדיוק מה שהם חיכו וקיוו לו:

צידנית מלאה בגלידות! 

לא פחות ולא יותר. לקראת הקיץ, נסטלה יוצאת עם גלידות מדהימות לכולם ומה הכוונה לכולם? לאלו שמעדיפים בריא יותר (ובצדק) ארטיקים וגלידות משפחתיות על טהרת הפרי, ללא צבעי מאכל עם מעט קלוריות יחסית. 

ארטיקים טעימים טעימים של מותג "ג'ויה" אחחחח, תענוגות הנפש, בחיי!!! שוקולד פאד'ג, שוקולד לבן....


גלידות משפחתיות טעימות וחסכוניות יותר בטעמים מדליקים כגון וניל פיסטוק- מעדן!!


והטעם פשוט- מושלם! מעודן, מתוק וטעים, בדיוק כמו שאני אוהבת.... כי עת לשמור על הבריאות ועת להתפנק- אתמול היה לחלוטין- עת להתפנק. מה גם שכאוהבת קיץ מושבעת הגלידות נתנו לי הרגשה שאנחנו בפתחה של העונה האהובה עלי מכל...כך שמצב הרוח שלי עלה ממש. מומלץ בחום! 

ועד הפעם הבאה, תתפנקו! ממני 💚💙💙💙 הילה


#נסטלה #אסם #ארטיקים #גלידות #טעים_לי #קיץ




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה