יום שלישי, 20 באוגוסט 2019

צמחי מרפא- כפתרון לכאבי בטן


אוכלוסייה רבה סובלת מכאבי בטן הנגרמים מסיבות שונות מאוד. חלק מהסיבות כוללות דלקות במעי (קרוהן, קוליטיס), אולקוס, מעי רגיז, חיידק בקיבה, ריפלוקס ועוד.. פעמים אנו נשלחים לבדיקות שונות ורבות אך הבעיה לא מתגלה ואנו עדיין חשים בכאב שמגיע באופן קבוע או בצורה של התקפים. 

בעיה עליה לא תמיד חושבים כאבחון ראשוני היא טפילים במערכת העיכול. אבל טפילים אלו כן קיימים אצל חלק מן האוכלוסייה. טפילים אלו יכולים לגרום לנו לתופעות לוואי רבות כמו גזים, שלשולים, פריחה, גרד בפי הטבעת (בעיקר בלילה) ואף תנודות במצב הרוח ופגיעה במערכת החיסון.

צמחי מרפא הם אופציה טיפולית מהטובות ביותר שיש לרפואה להציע. הם בעלי פוטנציאל ריפוי מצוין ומסייעים כשרוקחים אותם בשילוב הנכון לבעיות ומחלות רבות.
כך גם לבעיות במערכת העיכול. חברת נטע רוקחות טבעית המתמחה במוצרים על בסיס צמחי מרפא יצרה עבורינו המטפלים את המוצר "וורמטין" פורמולת צמחי מרפא המכילה צמחי מרפא אנטי פיטרתיים, אנטי ויראלים ואנטי בקטראליים המסייעים להפחית ולהפסיק את התופעות שאנו חשים בעת מצב בו אנו סובלים מטפילים במערכת העיכול ומתופעות לוואי לא נעימות בעקבותיהם. חלק מצמחי המרפא בפורמולה כוללים: לענה, שום, אגוז מלך, אורגנו, הדס, עלי זית, שמן גרעיני דלעת ועוד...
צמחי מרפא אלו אכן ידועים בספרות המקצועית כמסייעים לבעיות במערכת העיכול לרבות ובעיקר בטפילים הגורמים לתופעות לוואי במערכת העיכול.

בבעיות במערכת העיכול שלא תמיד נפתרות בקלות ע"י ביקור אצל רופא או ע"י תרופה, אל תהססו לצאת מחוץ לקופסא ואיזור הנוחות ולתת אופציה לאופציות טיפוליות נוספות כמו צמחי מרפא.
צמחי המרפא הם אופציה טיפולית מצויינת שנים רבות, הם נחקרו ונמצאו כיעילים במצבים רבים ושונים.

המוצר כשר ומגיע בכמות של 100 מ"ל (159 ₪)

ועד הפעם הבאה הרבה בריאות, ממני הילה ❤



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה