יום שבת, 17 באוגוסט 2019

NYC במילה אחת מושלמת- בהרבה מילים, בואו לקרוא ....

סיכום שבוע בניו יורק... במילה אחת היה מושלם!
בהרבה מילים , הכל פרוש פה לפרטים עבורכם.
ההרכב: זוג הורים (אני ותומר...) והבנים ההורסים שלנו- אריאל ועילי בני 8 ו-12.

נתחיל בזה שכולנו עפנו על ניו יורק אבל ממש! בילינו חמישה ימים מלאים בעיר ועוד יום אחד אצל המשפחה המדהימה שלנו בניו ג'רסי שנהנינו בו מאוד!

♥️ טיסה ישירה ביונייטד ללא עיכוב 11 שעות, הטיסה היתה בסדר גמור. יציאה בשתיים עשרה בצהריים הגישו מיד משקאות כולל בירה ויין חינם ואז ארוחה חמה. לכל אורך הטיסה היו לנו מסכים אישיים עם המוני תכנים כמו סרטים, סדרות, משחקים, מוסיקה ועוד.. חלק מהתכנים עם כתוביות לעברית בעיקר של הילדים אך לא רק. לכל אורך הטיסה היו במטבחים מים וכריכים חופשי. שעה וחצי לפני הנחיתה הגישו ארוחה חמה נוספת ושתייה.

♥️ הגעה משדה ניוארק בניו ג'רסי למלון ליד טיימס סקוור, נסענו ברכבת פנימית חינמית בתוך השדה חמש דקות נסיעה ואז רכבת ישירה לתחנת פן סטיישן ברחוב שלושים וארבע שלקח לה עשרים וחמש דקות. המחיר שלוש עשרה דולר למבוגר ושלושה וחצי דולר לילד עד גיל שתיים עשרה. הקטע שהיה קצת קשה היה ההליכה מהתחנה אל המלון בערך שמונה דקות עם מזוודות אבל באמת שזה היה שטויות כי כמו שתומר מנהל הקבוצה אמר לי היינו מלאי אדרנלין אז לא היינו עייפים והכל היה בסדר גמור. לא מבינה למה לנסוע עם רכב שעולה פי שלוש וגם נתקע בפקקים.

♥️ מלון שהינו במלון בשם
Four points by sheraton midtown times square
שהיה פשוט מושלם! הזמנתי דרך הוטלס עם אפשרות ביטול אבל אז נכנסתי לאתר של המלון עצמו והיתה אופציה להזמין עם ביטול במחיר זול יותר, ביטלתי בהוטלס והזמנתי באתר המלון. עלה לנו מאה שבעים ושישה דולר ללילה לארבעתינו. המיקום מאוד מרכזי ברחוב 40 ממש סמוך לטיימס סקוור אבל ברחוב יחסית שקט. ביקשתי חדר בקומה גבוהה עם נוף וקבלנו. החדר לא גדול אבל גם לא פצפון, השירות במלון מעולה, מאוד נקי, כל יום חילקו קאפקייקס בלובי והיתה עמדת מים ומיץ. א. בוקר בתשלום לא אכלנו שם.

♥️ ביום הראשון, שישי- אף אחד לא הכין אותי לגט לג שחוויתי ובעצם הלכנו לישון דיי מוקדם בערך בתשע וחצי אבל קמתי בשעה שלוש בבוקר והילדים בשש כי הגוף נמצא שבע שעות אחורה, כך שהחלטנו שאם כבר קמנו מוקדם נשתמש בזה לטובתנו ונצא. הגענו לתחנת הרכבת התחתית ורצינו לרכוש כרטיס 💳 שבועי חופשי לכולנו, מסתבר שילדים בגילאי הילדים שלנו נוסעים חינם וזו היתה אחלה הפתעה. אז עלה לי ולתומר 34 דולר כל אחד וזהו. נסענו לסנטראל פארק וטיילנו מרחוב 59 למזרקת בתסדה היפה מאוד ובכל האיזור. היה דיי חם אבל סה"כ יש גם הרבה צל אז היה אחלה. פארק מדהים ביופיו בעיני. משם נסענו חזרה לאיזור שלנו ועשינו ✔️ לכלללל החנויות ילדים דיסני, הרשי, m&m, ואז משחקיית וידאו של דייב אנד בסטר שהבנים ציפו לזה מאוד וממש נהנו. אכלנו שם צהריים בדיינר היה נחמד מאוד וצבעוני. צברנו כוחות ונסענו לספריה הציבורית ברחוב ארבעים ושתיים על חמישית מאוד יפה ומרשימה. משם לחנות five below הכל עד חמישה דולר, NBA, יונקלו, ומרכז רוקפלר עם החנות של נינטנדו הילדים מאוד חיכו לנינטנדו ואכן קנו משחקים ומוצרים שהיו זולים משמעותית ושווים עבורם, לגו ושוורץ. היינו גמורים אך מרוצים.

♥️ ביום השני, שבת- נסענו לנקודה הדרומית ביותר של מנהטן פארק באטרי ומשם לקחנו את המעבורת חינם לסטטן איילנד בשבת כל חצי שעה היא יוצאת ונוסעת עשרים וחמש דקות. לפני המעבורת יש קרוסלה מקסימה של חיות ים בבאטרי פארק, חמישה דולר כרטיס אבל הילדים ממש אהבו. במעבורת התמקמנו כמומלץ בצד ימין בחוץ וראינו את פסל החירות מצויין! אין שום צורך לקחת ספינה בתשלום קרוב יותר בעיני. כשהגענו לא רצינו לחזור מיד ונכנסנו לאאוטלט שנמצא ממש דקה הליכה מהתחנה באי, יש בו חנויות כמו בננה ריפבליק, קרוקס, אולד נייבי ועוד... ממש שווה לא יקר ונחמד. יש גם סטארבקס וגלידה. חזרנו עם המעבורת למנהטן והלכנו ברגל לבורסת וול סטריט, השור הזועם והאיזור בערך רבע שעה הליכה רגועה. משם עוד כמה דק לבריכות הזיכרון של אסון התאומים, חובת ביקור זה מאוד מרשים ומכבד. ממול יש קניון במבנה מאוד יפה ומיוחד- אוקולוס.
חזרנו למלון התלבשנו ויצאנו למסעדה נינג'ה, מי שמגיע עם נוער וילדים זו מסעדה חובה!!! מאוד מיוחדת נמצאת בטרייבקה Huston 25.

💖 ביום השלישי, ראשון- נפשנו עם משפחה נפלאה שלנו מניו ג'רסי. הם אספו אותנו ובילינו יום נפלא בבית המשגע שלהם. היה חלומי!

💖 ביום הרביעי, שני- התחלנו את הבוקר עם קאפקייקס טעימים שחילקו במלון. הלכנו ברגל למאדאם טוסו בטיימס סקוור היינו שם שעתיים היה מאוד נחמד לנו ולבנים. חווית סלבס ואישים נחמדה, מרוול קצת מאכזב אך יש הסרטון תלת מימד נחמד של מרוול יפה והבנים התלהבו. משם הלכנו לדיינר בשם Ellens stardust dinner עם מלצרים ששרים היתה חוויה האוכל לא מי יודע מה אבל החוויה כולה שווה בטירוף. 🔝 המשכנו לכיכר יוניון, ראינו את בניין הפלאטאיירון, חנות לגו ומתחם eataly מתחם אוכל איטלקי חמוד. הינו בחנות פליינג טייגר באיזור גם נחמדה וישבנו בפארק לראות את התושבים מטיילים עם הכלבים שלהם...
נכנסנו אז לחנות קלוגס ממש חמוד דגנים שונים עם פירות וטעמים. ליד המלון שלנו לחובבי קומיקס ובובות פופ היתה חנות מעולה בשם midtown comics לא יקרה בכלל וכולנו ממש אהבנו.

💖 ביום החמישי, שלישי- היום נסענו למסעדת תום, היכן שהיתה כביכול המסעדה של סיינפלד מבחוץ זה נראה אותו דבר מבפנים זה דיינר שכונתי מקסים, לא יקר וממש מומלץ. טיילנו קצת בupper west side שכונה רגועה ונעימה בניו יורק ונסענו למרכז שוב, הבנים רצו עוד משחקיית וידאו קצת. אחר כך זרמנו לציינה טאון וקנינו קצת מזכרות האמת ציינה טאון דיי מאכזבת.

💖 היום השישי, רביעי- יום אחרון בניו יורק הלכנו לסנטרל פארק ונהנינו מהמזרקה של אליס, שייט בסירה וטיול רגלי כייפי. נסענו לצלסי מרקט ונכנסנו לאכול טאקו ב los takos nomero ono המעולים, המשכנו להייליין המדהים בעיני יעד חובה ובסופו בניין הווסל. הזמנו כרטיסים במקום חינם עלינו צפינו וירדנו היה מהמם! היום הזה היה מדהים בעיני.
קניות עשינו ממש מעט בגדים ותיקים בTK MAX והיו דילים מעולים. קצת ב H&M שגם היה לא יקר והילדים קנו בבסט ביי משחקי וידאו. עוד קניה ממש טובה עד יתי בחנות B&H מצלמת אינסטאק שמוציאה תמונות במקום (כמו פעם..) במחיר הכי זול כולל אמאזון.

זהו בגדול בטוח עשינו עוד דברים ופספסתי אבל זה מה שזכור לי בעוד הכל טרי לי בראש. מניו יורק המשכנו לפלורידה... אבל זה בפוסט אחר. ועד הפוסט הבא,מוזמנים להירשם לבלוג על מנת לקבל עידכון בכל פרסום חדש, ולשלוח שאלות בתגובות.  ממני בהמון אהבה, הילה