יום חמישי, 29 באוגוסט 2019

חינם בדיסני - כן יש דבר כזה

כבכל יום חמישי משהו מתוק לקראת הסופ"ש.. פוסט חדש בבלוג. והיום אני ממשיכה את סדרת הפוסטים שלי אודות החופשה באורלנדו פלורידה בקיץ 2019 . הפוסט הקודם שכלל סיכום כללי של החופשה אותו אתם מוזמנים מאוד לקרוא כאן: https://mashetov.blogspot.com/2019/08/blog-post_25.html
בפוסט מפורטים עיקרי החופשה, טיסות, מלון, טיפים כללים אודות הפארקים של דיסני ואחרים ועוד המון מידע ומתנות קטנות. בפוסט הזה, הפוסט השני בסדרה אדבר על כל הדברים שניתן לקבל חינם!!! בדיסני. כן שמעתם נכון הקונצרן הרווחי והענק הזה- דיסני, נותן לנו גם המוני דברים חינם במהלך החופשה ואני הולכת ללמד אתכם בדיוק איך ליהנות מכל אחד ואחד מהם. אז שנתחיל?... לא לפני שאספר לכם שבאינסטגרם שלי תוכלו למצוא בהיילייטים המון תמונות אותנטיות מהפארקים ובעמוד תמונות נוספות אתם יותר ממוזמנים: https://www.instagram.com/c_hila/
אז שנתחיל? בואו נתחיל...
@ סיכת כפתור ענקית לכל חגיגה. כל אורח במלונות דיסני או בעל כרטיס לאחד מהפארקים יכול לקבל סיכת יום הולדת, חגיגה, יום נישואים, ביקור ראשון ועוד, חינם. ניגשים לקבלה במלון או לשירות הלקוחות בכניסה לכל פארק ומקבלים.  קיבלנו במלון כמעט את כל המגוון- חגגנו בר מצווה, יום הולדת, סיום תואר שני והחלמה מניתוח בקיצור החגיגות לא נגמרו. חוץ מהמון פעמים שאמרו לנו מזל טוב לנו אישית לא יצא מזה כלום. יש כאלו שסיפרו שקיבלו ממתק חינם או עוגה וקידום בתור לנו זה לא קרה.


@
 מפות הפארקים. זה לא משהו רציני אבל כיף לקחת כמזכרת והן צבעוניות ויפות. נמצאות בכל פארק בכניסה. בבית אפשר להכין אלבום זיכרונות או כל יצירה אחרת עימם. וכיף להיזכר.  שמרנו עד היום!



@
 כלפי תחבורה. כל נהג (בתחבורה בין המלונות לפארקים, בין פארקים, ברכבת, בסירות, בהסעה לשדה תעופה) בדיסני מחזיק אותם והם חינמיים, גם הם מזכרת נחמדה.  פשוט מבקשים מהם, הנחמדים ביותר אפילו מחלקים אותם יחד עם מדבקה.


@
 מדבקות, כמעט כל עובד בדיסני מחזיק מדבקות בכיס ומחלק לילדודס שמבקשים ולפעמים אפילו סתם כך. חינם.  קיבלנו וזה אכן נשמר ומאוד כיף להיזכר שם ובבית.

@
 קיד קוט, בפארק אפקוט (Epcot) באזור הארצות כל ילד מקבל שקית זיפלוק (שקית עם אטימה) ובה קלף ומדבקה ובכל מדינה מבין השתיים עשר מדינות יש תחנה בה ניתן לקבל את קלף ומדבקת המדינה בה מבקרים. זה כיף ומגניב מאוד לילדים ונותן להם עניין כשמטיילים בין המדינות. וחינם!  אנחנו עשינו את סבב המדינות באפקוט עם הקיד קוט בשביל הילדים שלי זו היתה הנאה צרופה כל מדינה לקבל קלף, מדבקה וכו... ממש אחלה.


@
 קלפי מג'יק סורסררס. בכניסה למג'יק קינדום (Magic Kingdom) מיד אחרי שירות הלקוחות ניתן לקבל חבילת קלפים, הולכים עם כל קלף לתחנה מסוימת בפארק וקורה קסם כשמניפים את הקלף. מקבלים גם מפה, ניתן גם להחליף קלפים עם עובדים או אורחים שזה גם נחמד ו... חינם! זו הייתה גולת הכותרת של ה"חינם" מבחינת הילדים שלי הם קבלו את הקלפים מאוד אהבו, החליפו עם העובדים, ממש הצלחה כבירה.


@
 סקבנג'ר האנט באנימל קינדום (Animal Kingdom). מקבלים חוברת וממלאים אותה מדבקות שמקבלים בתחנות בהם יש עובד עם תיק כתום ברחבי הפארק. הוא מלמד את הילדים משהו על חיות וטבע ונותן מדבקה מגניבה. עשינו וזה היה מאוד נחמד


@
 אבק פיות במג'יק קינדום (Magic Kingdom). יש חנות בשם בוטיק בובידי בביטי לבנות חמודות שרוצות להתחפש לפיה אבל כל אחת שמגיעה לשם לחנות ומבקשת שיניפו עליה אבק פיות (נצנצים) העובדת תגיד לה לעצום עיניים ולבקש משאלה ותניף עליה נצנצים חמודים. ליד יש גם עמדת צילום. ממש נחמד.. וחינם! בעלי התעקש שיעשו לי ויודעים מה הרגשתי ממש כיף עם זה.

@
 שייט. חלק משירותי הסעה בדיסני שכולם לגמרי חינם בלי קשר להאם אתה במלון שלהם או לא הוא סירות וספינות. שייט ממלונות היוקרה של דיסני אל המג'יק קינדום וחזרה, שייט מהטיילת אל פארק אפקוט ועוד הינו חינם! דיסני מעודדים ביקורים במלונות שלהם. במידה ויש לכם זמן ללכת לבקר במלון מפואר של דיסני זו חוויה בפני עצמה. במרחק דקות מהפארק הקסום מג'יק קינדום (Magic Kingdom) ישנם שני מלונות מדהימים שבאחד מהם מלון הפוליניזיאן (The Polynesian) אנחנו ביקרנו, בסגנונו הוא כמו ריזורט בהוואי, הגענו אליו עם סירה מהמג'יק קינדום עם נוף מדהים בשייט של כמה דקות בודדות... השייט והביקור במלון חינם!  אחד מהדברים הכי כיפיים, טיילנו בו ונחנו ראינו את החנויות המיוחדות, מאחר והיה לנו ספל למילוי חוזר במלונות דיסני אז יכולנו לשתות קפה וקולה ועוד חינם, השקפנו על הטירה ממנו ועוד. נהנינו מהשייט בכמה פעמים שונות בניהן גם למלון שנמצא על הטיילת וממנו אל אפקוט או הוליווד סטודיוס.

@
 שוקולד מעולה בחנות בשם גיר הדלי ( Ghirardelli) בדיסני ספרינגס שהינו איזור הקניות והמסעדות של דיסני. אחד לכל מבקר. חינם!  טעים!!!!!!!!! הוכרז כשוקולד מעולה קבלנו כל אחד אחד ואפילו פעמיים חחח....

@
 מג'יק בנד (Magic Band) לאורחי מלונות דיסני, שעון המשמש ככרטיס הכניסה לפארקים, כניסה לחדר, תשלום בחנויות ומסעדות. חינם!  כמובן שאין כל ספק שזו המצאה מדהימה של דיסני חוסכת את ההליכה עם ארנק, כניסה קלה לחדר בלי לזכור מפתח ועוד. ניתן לרכוש את השעון למי שאינו אורח במלונות דיסני ומקבל אותו חינם בעלות של 15 דולר נכון ל קיץ 2019, בחנויות דיסני או באתר.

@
 קוקה קולה מסוגים שונים מכל רחבי העולם בחנות בשם קלאב קול בפארק אפקוט (Epcot). החנות שכולה קוקה קולה מכילה מכונות שתיה מלאות סוגי משקאות קולה שונים וכוסות קטנות, ניתן לשתות מהכל וכמה שרוצים. (אין דיאט..) וזה לגמרי חינם. נחמד. מעולה הילדים עפו על זה.
כרגע זה מה שעולה בראשי ובאמת שניסיתי לזכור הכל. אם אזכר אעדכן באינסטגרם ובפייסבוק אליהם אני מזמינה אתכם בשמחה לעקוב כי אני מעלה הרבה תכנים הקשורים בטיולים, משפחה, תרבות ובילויים וסגנון חיים. נשתמע בפוסט הבא בסדרה, ועד הפעם הבאה, ממני הילה ❤


 #דיסני #חינם_בדיסני #טיולים #בלוג_טיולים #disney #disneyworld 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה