יום ראשון, 8 בדצמבר 2019

מתכון נפלא: לביבות תפוח אדמה וגזר וכן 3 מטבלים נהדרים

כמה אני אוהבת חגים, יציאה מהשגרה, משפחה, חברים... מתנות, ארוחות חגיגיות, שמחה, צחוקים וכיף... והחג שאני הכי הכי אוהבת בעולם מתקרב- חג חנוכה חג האור, זה חג של ילדים וכילדה נצחית אני אוהבת אותו מאוד. לכבוד חנוכה בכל שנה וגם מאחר ולעילי שלי יש יום הולדת סמוך לחג אני מארחת את המשפחה משני הצדדים ליום הולדת עם הדלקת נרות. 
אין ספק שאירוע כזה מצריך התארגנות ואני משתדלת תמיד לגוון במתכונים חדשים  ומפתיעים. כבלוגרית אני מקבלת מוצרים שונים להתנסות ומשתדלת תמיד לנסות את המוצר ולתת את חוות דעתי הכנה. את מוצרי תבואות אני מכירה כבר כמה שנים ומשתמשת בעצמי בקמחים, פסטות ועוד מוצרים אורגנים מעולים של המותג. הפעם אחלוק אתכם מתכון שהכנתי לפני כמה ימים לילדים שלי ואהבנו מאוד. לביבות תפוחי אדמה בשילוב גזר. 
למרכיבים: 2 תפוחי אדומה קלופים ומגוררים, 2 גזרים קלופים ומגוררים, 1 בצל גדול מגורר, 2 ביצים, חצי כוס קמח כוסמין לבן אורגני של תבואות, כפית מלח, כפית פלפל שחור או לבן, חצי כפית שום גבישי ושמן לטיגון. 
הכנה: לסחוט היטב את הירקות, להוסיף ביצים, תיבול וקמח ולערבב. ליצור כדורונים ולשטח ללביבות. לחמם במחבת שמן בגובה 4 ס"מ לחכות שהשמן יהיה חם ולהניח את הלביבות. להוריד את האש לבינונית ולטגן כמה דקות עד הזהבה משני הצדדים. הלביבות יוצאות נפלא! 




גם את מוצרי נפטון אני מכירה ואוהבת מאוד - תבלינים ותערובות תבלין שמשדרגות כל מוצר בכמה אלפי מונים. והינה מה יותר מושלם להגשה חגיגית מאשר מטבלים נהדרים ללביבות המושקעות שהכנו. הינה שלוש הצעות הגשה למתבלים שונים וטעימים במיוחד. אנחנו הכנו ואהבנו מאוד את מטבל הפפריקות ההונגרי. 
מטבל ראשון- מטבל פפריקות הונגרי: 250 גרם גבינה לבנה 9%, חצי גביע שמנת חמוצה, 1 כפית פפריקה חריפה נפטון, 1 כפית פפריקה מתוקה נפטון, 1 כף שמן זית, חצי כפית מלח, רבע כפית פלפל לבן נפטון. מערבבים היטב ומגישים! 
מטבל שני- מטבל מיונז קארי מדראס: חצי כוס מיונז איכותי, 1 כפית קארי מדראס נפטון, חמישית כפית פלפל שחור נפטון, 1-2 כפיות מייפל טבעי, 1-2 כפיות מיץ מלימון סחוט, מעט מלח. 
מערבבים היטב ומגישים!
מטבל שלישי- מטבל טחינה, סילאן וקינמון: חצי כוס טחינה גולמית, חצי כוס סילאן 100%, 3-4 כפות מים, שליש כפית קינמון טחון נפטון. 
מערבבים היטב ומגישים!



מבחינת לביבות יצירתיות, מגוונות, בריאות וטעימות אנחנו מסודרים- 👍
מאחלת לכם אהובים שלי- חג חנוכה שמח עם המון בריאות, אור ושמחה. זכרו תמיד להעריך את מה שיש לנו ולשמוח בו. לראות את האור בנו ובילדינו, לשמוח, לצחוק, ליהנות ולחגוג. ממני באהבה, הילה❤

#נפטון #תבואות 



תגובה 1: