יום שני, 9 בדצמבר 2019

סטודיו אהבה קטנה- מתנות ממותגות מדהימות

אם תרצו לרכוש לילדים\נכדים\חברים או אחיינים מתנה מיוחדת באמת... זה המקום עבורכם. ואם תרצו לעשות זאת לפני חנוכה בכלל התברכתם- רק תזכרו למהר כי החג ממש מעבר לפינה. הסטודיו הקסום "אהבה קטנה" מציע לנו מתנות ממותגות אישית - אחד הדברים הכי מיוחדים ויפים שיש לתת גם למבוגרים אך בעיקר לילדים זה מוצר אישי עבור הילד עם שמו. 
לילדים האישיים שלי הזמנתי ממש לא מזמן מטריה ממותגת- אני יכולה רק לספר לכם שהם ספרו את הימים עד הגשם בכדי שיוכלו ללכת עם מטריה- שרק להם יש..! 
סטודיו אהבה קטנה מציעים לנו שלל מוצרים יפיפיים לחנוכה ובכלל ממותגים ואישיים עם שם ומכל המגוון היפיפה תוכלו להתרשם כאן:  https://ahavaktana.co.il/

דוגמאות לרעיונות ממותגים לחנוכה: 

* קופסת דמי חנוכה
* קופסא לסופגניה
* קופסא לנרות חנוכה
* ספר בו ניתן לכתוב מתכונים
* קופסת צבעים

ועוד.... 

ובקולקציה הכללית שלל רעיונות מדהימים למתנות ממותגות החל ממראת כיס ועד לאביזרים לעיצוב הבית, מדבקות עם שם הילד, כירבוליות לחורף, בקבוקים, מתנות לילדי הגן ועוד ועוד ועוד רק תבחרו. הינה כמה דוגמאות מתוקות:


צוות החנות האינטרנטית של סטודיו אהבה קטנה מונה כ- 10 נשים. מרביתן אימהות. ההקפדה על ייצור אישי, ישראלי עם מוצרים איכותיים יצרה קהל יעד גדול בארץ ומעבר לים של הורים, סבים וסבתות, גננות, וועדי עובדים, בתי מלון ועוד ועוד.. היכנסו לאתר והתרשמו מהמחירים הנוחים, השילוח עד הבית, המוצרים האיכותיים והעושר במגוון . מאחלת לכם אהובים שלי, חג חנוכה שמח והמון אושר, שמחה ואהבה. ממני הילה ❤



תגובה 1: