יום חמישי, 26 בדצמבר 2019

סיכום שבועי (אמצע חנוכה)

סיכום שבועי?.. מרגיש לי שהשבוע עוד לא נגמר על אף שהיום כבר יום חמישי. אז מה היה לנו השבוע? בילינו אני ובעלי המקסים 3 ימים מושלמים בוינה , אוי וינה... עיר יפה וקלאסית ועכשיו לקראת חג המולד היא מקושטת כולה מלאה עצי אשוח, מנורות צבעוניות בכל מקום, בתי הקפה מושלמים ומקושטים, בכל רחוב שני ישנם שווקי חג מיוחדים. תענוג אחד גדול. פוסט סיכום הטיול אכתוב כאן בבלוג בנפרד כמובן. 



אגב אם אתם לפני טיול לבודפשט, ברצלונה, לונדון או ניו יורק אתם מוזמנים לחפש בבלוג ולקרוא את הסיכומים המפורטים על הטיולים שלנו בהן. חלקם עם ילדים וחלקם בהרכב זוגי בלבד. 

כשחזרנו החלטתי לראשונה לא לחזור מיד לעבודה ולקחת עוד יומיים חופש עם הילדים (בכל זאת חנוכה) וזה החג האהוב עלי מכל החגים, אני ילדה בנפשי ואוהבת כל כך את הפסטיגל, סיבובי טיול בחנויות צעצועים, מסעדות וקפה עם הילדים, סופגניות רולדין ועוד ועוד.. כך שעבורי היומיים האלו היו כיף גדול. החזרה לעבודה גם היא סוג של כיף פתאום לפגוש את כולם אחרי חופשה של כמעט שבוע. 

כששבנו בעלי החליט שזה הזמן לאכול בריא יותר. ואני נזכרתי שקיבלתי משלוח נדיב ומקסים מחקלאי גרנות של אבוקדו- הכנתי לו ממרח אבוקדו טעים על טוסט והוא היה כל כך שמח! לא סתם אומרים בנות יקרות שהדרך לליבו של הגבר היא דרך בטנו כמה קלישאתי ככה נכון 😊. לקינוח במקום עוד סופגניה שעוברת ישר אל הת*&^% ניסינו חלבה על בסיס מלבי- עוד מוצר מנצח וטעים של אחוה שבעלי מאוד אוהב. אז הפעם הצליח לי בתחום המזון הבריא. יש כבוד! 




בסופ"ש נארח כמידי שנה את המשפחה משני הצדדים להדלקת נרות חגיגית ויום הולדת 9 לנסיך עילי. הכנות רבות כרוכות בדבר ומזל שיש לי את אמא שלי וחמותי לעזרה עם פשטידות וסלטים (שבהם אני פחות שולטת) עוגה, נרות, ממתקים, מיני סופגניות, הפתעות ופעילויות לילדים הם רק חלק מהדברים שמחכים למשפחה ואני משיא ההתרגשות כנראה אפילו יותר מחתן היום הולדת. מי שרוצה לראות איך היה מוזמן באהבה לסטורי באינסטגרם שלי (לחצו על המילה ותגיעו אליו מיד)

בקרוב פוסט שיתוף על וינה, ועל חנוכה. מחכה לכם בבלוג ואם אתם עוד לא רשומים בבקשה הירשמו דרך האימייל לקבלת התראות כשאני מפרסמת . יש אפשרות רישום בצד ימין של הבלוג למעלה. זה חינם וזה מאוד עוזר לי לבלוג.

ועד כאן לשבוע זה- אוהבת אתכם ומאחלת חג שמח, הילה 💗 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה