יום רביעי, 11 בדצמבר 2019

לביבות תפוחים מתוקות וטעימות

חנוכה כבר קרוב, וגם ללא קשר לחג לביבות הן מאכל נפלא שכל המשפחה אוהבת (כולל הבררנים שלי..) בשבוע האחרון ניסיתי מספר מתכונים שמאוד אהבנו. בפוסט הקודם  שיתפתי מתכון נפלא ללביבות תפוחי אדמה בשילוב גזר שהכנתי והילדים ליקקו את האצבעות. כעת ממש לפני חנוכה אני שמחה לשתף גם מתכון ללביבות מתוקות. כי למה להסתפק בסוג אחד עם אפשר שניים? 😉
לביבות תפוחי עץ.
מרכיבים:
3 תפוחי עץ גרנד סמיט קלופים ומגוררים, שליש כוס סוכר חום בהיר, חצי כוס קמח תופח, חצי גביע יוגורט יווני או שמנת חמוצה 9%, כפית תמצית וניל, חמישית כפית פלפל לבן, 2 ביצים, חצי כפית קינמון טחון, שמן. אני השתמשתי בשמן שאני מאוד אוהבת של מותג GREENY שמן אגוזי מלך מזוכך של גריני. 
ההכנה:
לסחוט היטב את התפוחים, לערבב את כל החומרים למעט הקמח ואת הקמח להוסיף בסוף. לחמם שמן לגובה 4 ס"מ ולטגן את הלביבות. ניתן להגיש עם אבקת סוכר או מייפל אמתי. 




הוספתי תמונה של השמן כדי שתראו באיזה שמן השתמשתי, השמן המדהים הזה נותן ללביבות ניחוח מאוד מיוחד ומוסיף טעם עדין ומתקתק. ממליצה עליו מאוד בעקבות השימוש שלי. ניתן לרכוש בחנויות טבע, לגעת באוכל ועוד.. 

ועד הפעם הבאה אהובים שלי, חג חנוכה שמח לכם ולאהובים עליכם. יום נפלא, ממני הילה ❤





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה