יום חמישי, 5 בספטמבר 2019

עיצוב חדרי אמבטיה

אני מאוד אוהבת את תחום העיצוב על כלל משמעויותיו וגווניו. עיצוב בגדים, עיצוב הבית, עיצוב גרפי.. אצלינו בבית אווירת העיצוב הינה קלאסית מודרנית נקייה ומינימליסטית, כך יוצא שאני אוהבת מאוד לשלב את הברזים ופרטי העיצוב של מדגל שגם הם בדרך כלל מעצבים בסגנון זה. העיצוב נקי ויפה וכמובן חדשני וטכנולוגי.
והפעם "מדגל" משדרגת את חוויית הרחצה ומשיקה בורר מצבים חדש באינטרפוץ בחדר הרחצה, של מותג ברזי היוקרה MEDICI מאיטליה.
הבורר מנתב את זרימת המים בין 2 יציאות בקלות ובנוחות, באמצעות ידית נוחה לתפעול וללא תלות בעוצמת זרם המים.

חברת "מדגל" מבית "פלסאון", מהמובילות בתחום הברזים בישראל, משדרגת את חוויית הרחצה: החלה לשווק בורר מצבים חדש באינטרפוץ, של מותג ברזי היוקרה MEDICI מאיטליה, המנתב בקלות ובנוחות את זרימת המים בין 2 יציאות ללא תלות בעוצמת זרם המים, למשל - בין המזלף לראש הדוש, או בין המזלף לפיית המילוי של האמבט.
הבורר החדש מאפשר לשנות את מקור יציאת המים באמצעות ידית נוחה וקלה להזזה, מבלי הצורך להזרים מים בעוצמה גבוהה כפי שנדרש בשימוש בבורר קפיצי, הכרוך לרוב גם בהפעלת מאמץ בתפעולו בלחיצה או במשיכה. בנוסף, מקור היציאה שנבחר בבורר המצבים החדש נשמר גם אחרי סגירת הברז, לשימוש ברחצה הבאה.
בורר הניתוב משווק כחלק מסדרת "פרלל" PARELLEL)) של "מדיצ'י", המוצעת בקו עיצוב נקי ואלגנטי.
ברזי "מדיצ'י" מאיטליה משלבים טכנולוגיות עדכניות ביותר, איכות ייצור גבוהה ועיצובים מרהיבים, המתכתבים עם מגמות העיצוב העכשוויות.
אחריות: 10 שנים.
להשיג בחנויות קרמיקה ברחבי הארץ. ממליצה לכם מאוד להיכנס למדיות השונות של מדגל ולהתרשם מהיופי הנקי של העיצוב. ולא רק ברזים אלה כלל המוצרים הקשורים לחדרי הרחצה של הבית, מטבח ועוד.
לעדכונים וחדשות באינסטגרם:
https://www.instagram.com/madgal.il/?igshid=1tmgj8yoqmdal
ובאתר: www.madgal.co.il
ועד הפעם הבאה, ממני הילה. ❤

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה