יום חמישי, 12 בספטמבר 2019

סיכום שבועי- שבוע שני של ספטמבר

השבוע שלי התחיל במחשבות רבות על איך תראה השנה, איך יראו החיים שלי השנה. האם אני רוצה ללמוד משהו חדש? האם אני מרוצה מסדר היום שלי, מחיי היומיום.? הילדים בשלהם חוגים\חברים הגדול החל חטיבה הקטן בכיתה ד'. הם זקוקים לאמא מאוד ומצד שני כבר חצי עצמאיים. כחלק מהחשיבה בנושא החלטתי להציב לעצמי מספר מטרות בנושאים שונים שאני חושבת שכדאי לשפר. אניטה, חברה שאני מאוד סומכת עליה מאמנת ילדים ומאמנת זוגית ייעצה לי לא לעשות שינויים דרסטיים אלה להתחיל בקטן. ואכן אני חושבת שיש משהו בדבריה, אם אתחיל במחשבות ענק לא בטוח שהן ייושמו בחיי ובסופו של דבר לא יחול שום שינוי. אם אתחיל בקטן ייתכן והקטן יהפוך למהותי בסופו של דבר. האם גם לכם יש מחשבות על הנושאים הללו? החלטתי לשתף בכמה נקודות שאני רוצה לשפר השנה והתחלתי ליישם כבר כשבוע בערך..

@ לשפר את כישורי הבישול שלי- אני עובדת 70% משרה מה שנותן לי אפשרות להיות בחלק מימי השבוע עם הילדים בזמן ארוחת צהריים- בשבילי זה נפלא, אבל עד היום הכנתי ארוחות מאוד בסיסיות, בלי הרבה גיוון והחלטתי השנה להשתפר בתחום. אודה ולא אבוש שאינני מחובבי הבישול ואני לא מאוד יצירתית ואוהבת את התחום. אבל גם אם כך הדבר אין סיבה לא לנסות להשתפר ולהשקיע קצת יותר בעצמי ובמשפחה. התחלתי למצוא מתכונים ברשת, ולחשוב על רעיונות חדשים שלא היו בארסנל הארוחות שלנו קודם . אם יהיה לי מתכון שווה במיוחד אני מבטיחה לשתף בהמשך.
@ להשקיע בבלוג וברשתות החברתיות, אפילו יותר או מדויק יותר.. בצורה שונה. עד כה הבלוג והפייסבוק שלי היו פעילים מאוד במשך שנים, נכון. אבל כדי להפוך את הבלוג למקצועי יותר בעל ערך לכם הקוראים שלי ואת הרשתות החברתיות לאפקטיביות יותר עלי להשתפר במספר תחומים והחלטתי לקחת על עצמי וללמוד כיצד. בינתיים זה עוד רק בהתחלה אבל אני מבטיחה להשתפר. מה שלא ישתנה זה אותו קו בו אני דוגלת תמיד וזה דיבור מהלב, מה שיש לי לומר אני אומרת ומשתפת אפילו עם זה לא מגדיל לי את קהל העוקבים או לא PC.
@ לעשות יותר פעילות גופנית- אין ספק שזה תחום שעם השנים מקבל משמעות אחרת.. זה כבר לא רק החיטוב זה כבר בריאות! לאחרונה צפיתי בסרטון  YOUTUBE של ערוץ בשם Lavendaire שאני מאוד אוהבת ועוקבת אחריו וממליצה גם לכם לעקוב, בסרטון הראו מחקר שאומר שאנשי מפתח, מצליחנים במשק העולמי מתאמנים באופן קבוע. ונמצא קשר בין אימונים קבועים ובין הצלחה! מעולה- עוד תמריץ. בינתיים אין תחום שמעניין אותי כפעילות אבל החלטנו לעשות הליכה כל המשפחה ובינתיים זה מצליח טוב- אעדכן בהמשך כמה אנחנו מתמידים או האם הכנסתי משהו נוסף. אם יש לכם רעיונות לפעילות גופנית טובה עבורי אשמח לשמוע.
ולנושא אחר... השבוע נשלחה אלי חבילת מוצרים לכבוד ראש השנה, הבן הקטן שלי עילי שוקל 22 קילו בכיתה ד', כמובן שאני עוקבת אחרי הגובה שלו וההתפתחות אבל חשוב לי להעשיר את התזונה שלו לא רק בקלוריות ריקות אלה במזון בריא. כחלק מהחבילה שקיבלתי היה מוצר בשם ממרח צוף. המוצר הינו אורגני והוא ממרח המכיל : דבש, שומשום וצוף קוקוס. אין בו תוספת סוכר מעבר לרכיבים הבסיסיים, אין בו ממתיקים מלאכותיים לא צבעי מאכל ולא חומרים משמרים. הוא יחסית עתיר קלוריות אבל לעומת כל ממרח סוכרי אחר הוא שווה באלפי מונים. מאחר ויש בו שומשום הוא מלא בחלבון, סידן וברזל. נתתי לעילי לנסות בכריך והוא מאוד אהב. כך שאני באמת חושבת ששווה לכם לנסות להחליף את השוקולד\ריבה\לוטוס\חמאת בוטנים ועוד ממרחים דומים בממרח הזה- אם הילדים יאהבו אותו הרווחתם!

איזה אנשי נופש אתם? בארץ או בחו"ל או גם וגם? בעבר היינו נוסעים בפסח לאילת כמעט מידי שנה.. ושמתי לב שבכל שנה המחיר עלה ועלה עד רמה של אלפים רבים. לפני שנתיים כשבדקתי אפשרות לנסיעה לאילת בפסח בעלי אמר לי אולי תבדקי נסיעה לחו"ל?.. תראי מהן העלויות. התחלתי לבדוק ומצאתי כי נסיעה לסופיה, בולגריה תהיה יותר זולה לאותו מספר ימים (חמישה) כמו לאילת. הזוי נכון? אבל זה כך- ולא סתם יותר זול אלה בהרבה. הזמנו טיסה בעלות של 450 שקלים לכרטיס, מלון בעלות 1500 ₪ לארבעה לילות לארבעתנו והינה "המצאתי" טיול לחו"ל במחיר של 3300 ₪ לארבעה- האוכל והנסיעות בבולגריה מאוד זולות כך שהטיול כולו עלה 5000 שקלים. פחות ממלון ממוצע באילת באותה תקופה. ומאז טיסות הלואו קוסט מצאו חן בעניינו ואנחנו מנסים לבדוק עלויות מופחתות וליהנות ממראות של מדינות חדשות. תוכלו לקרוא כאן את הסיכום טיול בסופיה המפתיעה מאוד לטובה! https://mashetov.blogspot.com/2019/04/blog-post_20.html?q=סופיה


בקרוב אכין מדריך אריזה לטיסות עם טרולי בלבד אך כבר עכשיו אגיד כי הדבר החשוב ביותר הוא לזכור את האיסורים בדרך חזרה מאירופה כי לא מעט יוצא לי לראות אנשים שלא הקפידו וזרקו להם מוצרים שרכשו וזה ממש מבאס! גם לי זה קרה ולאמא שלי עוד יותר אפילו עם בושם וקרמים יקרים שזו בכלל עוגמת נפש רצינית.
ביום ראשון הקרוב - 15.9 אערוך הגרלה לקראת ראש השנה, באינסטגרם שלי. הזוכה המאושרת תזכה ברומן של גיום מוסו, קרם של גוף מפנק של Avene, נר בריח וניל עדין מניו יורק ומארז ללין מפנק. ההגרלה עדיין פתוחה ומחכה לכן. כדי להיכנס להגרלה יש לעקוב, לעשות לייק ולתייג חברה אחת ואתם בפנים! 
ועד לפעם הבאה, מחכה לשמוע מכם בתגובות. ממני, הילה ❤
 #בלוג #בלוג_שבועי #פוסט_בלוג #הגרלה #giveaway #מתנות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה