יום חמישי, 26 בספטמבר 2019

סיכום שנתי- ברכות והטבות לשנה החדשה

שבוע אחרון של השנה לפני השנה החדשה... ולכן גם פוסט חגיגי או כמו שאני מכנה אותו #פוסט_שנה_חדשה 💜💛💚💙
השנה עברה כדרמטית יחסית, בעבודה היו לי ירידות ועליות עם בוסית שעזבה (ותרשו לי לומר "יש אלוהים") ובוסית חדשה שהגיעה והעלתה את מצב הרוח לאין ערוך.
דרמה נוספת והרבה יותר מהותית היתה כשהשנה התגלתה לעילי שלי מחלה בשם מסטואיד באוזנו השמאלית והוא נאלץ לעבור ניתוח מסובך מאוד שכלל השתלת שלוש עצמות שמע חדשות. הניתוח עבר ומאחורינו- תודה לאלוהים אך זו היתה תקופה קשה, מאתגרת ובעיקר עצובה עבורנו.  מכאן מהלאה השנה הלכה והשתפרה, עילי קיבל אישור אחרי חצי שנה שניתן להרטיב את האוזן מה שמאוד עזר בטיול הגדול שעשינו בחופשת הקיץ לארה"ב. הטיול בהחלט היה ההיי לייט של השנה והרגשנו שכולנו זקוקים לו מאוד. על השנה החולפת נאמר- שרק נהיה בריאים!
כעת פנינו לשנה החדשה, ואני מתרגשת מכל העתיד לבוא. בבלוג קודם שיתפתי על החלטות שלקחתי על עצמי לבצע בשנה החדשה, אני מודה שזו פעם ראשונה שאני לוקחת על עצמי החלטות לשנה החדשה ובינתיים אני מתחילה ליישם את חלקן ואפילו בהצלחה. בערב החג נתארח אצל אימי היקרה, שאף פעם לא מאכזבת וגם שהיא חוזרת יום לפני מטיול בבאקו השמשית היא מארחת 15 איש בשמחה וללא בעיה. אני ממונית על סלט ועוגה. לגבי עודה החלטתי השנה להכין עוגה שאני ובני המשפחה מאוד אוהבים- עוגת תפוחים. ומצאתי מתכון נהדר בבלוג של חברה לרשתות החבריות שאני מאוד מעריכה כוכי מזרחי ולהלן הקישור למתכון בבלוג שלה: https://cochav72.blogspot.com/2016/01/blog-post_23.html?m=1
המצרכים
6 תפוחי עץ לקלף לחתוך לרבעים להוציא את הליבה לפרוס לפרוסות בינוניות
לפזר חצי מכמות התפוחים בתבנית משומנת אפשר גודל 24 או אינגליש קייק
להכין תערובת מכף סוכר וקצת קינמון ולפזר על התפוחים
להכין בלילה
1 כוס קמח תופח
1 כוס סוכר
חצי כוס שמן
3 ביצים
לערבב לבלילה חלקה
לשפוך את הבלילה באופן שווה על התפוחים בתבנית
אפשר להוסיף  פירות יבשים חתוכים, או אגוזים, שקדים צימוקים, אפילו נגיעות של ריבה 
לאחר מכן לפזר את החצי השני של התפוחים שהשארנו בצד
ושוב לזרות סוכר וקינמון
להכניס לתנור שחומם מראש 170-180 מעלות לכ-45 דקות אבל כל תנור זה שונה לבדוק שהמאפה מקבל גוון זהוב-שחום
אפשר לפזר אבקת סוכר בהגשה
והעוגה הנפלאה נראית כך.
ובנוסף אכין גם סלט צבעוני ומקסים. אני מאוד אוהבת לשלב בסלטים מוצרים בריאים ומיוחדים ולכן בחרתי השנה לשלב סלט פסטה מקמח כוסמין, עדשים קינואה וירקות. המתכון שלו קל ופשוט הינה גם הוא כאן לפניכן. הוא כל כך מקסים, חגיגי, בריא ומיוחד שפרסמתי אותו בבלוג נפרד שתוכלו לקרוא כאן:


סלט של פסטת כוסמין, עדשים צהובות וקינואה אורגנית, עם עגבניות מיובשות, גזר, חצילים, שמן זית ופטרוזיליה סלט נהדר, שמתאים להגשה חם, פושר או קר
חומרים
1 חבילת "פסטת כוסמין, עדשים צהובות וקינואה אורגנית" של "תבואות"
10 עגבניות מיובשות, קצוצות גס
4 שיני שום, קצוצות
1 בצל, חתוך לקוביות בינוניות-קטנות
2-3 פרוסות חציל, מטוגנות או אפויות, חתוכות לקוביות בינוניות-קטנות
1 גזר קטן, שבושל עד רכות, חתוך לקוביות בינוניות-קטנות
5 כפות שמן זית
2 כפות רכז עגבניות, רצוי תוצרת איטליה
1 מלח ופלפל שחור
2 – 3 גבעולי פטרוזיליה או כוסברה – עלים בלבד, קצוצים גס
אופן ההכנה
·       להכין את הפסטה "אל דנטה". לסנן ולשמור 1/2 כוס ממי הבישול. לשטוף את הפסטה במים, לסנן ולערבב עם 1 – 2 כפות שמן זית. להניח בקערה הגשה מתאימה
·       במחבת, מחממים 2 – 3 כפות שמן זית, ומטגנים בו את קוביות הבצל להזהבה קלה. מוסיפים את השום הקצוץ. כשהוא מתחיל להזהיב, מוסיפים את רכז העגבניות, העגבניות המיובשות ופלפל שחור. להוסיף את מי הבישול והעגבניות המיובשות (הן מי הבישול והן העגבניות המיובשות תורמים מליחות), ולבשל עוד 3 דקות. לטעום ולהמליח, לפי הצורך
·       לשפוך את הרוטב שנוצר על האיטריות ולערבב. להוסיף גם את החצילים והגזר, לתקן תיבול. לפזר פטרוזיליה ולהגיש. והינה תמונתו כמוכן ותמונת הפסטה בה השתמשתי שניתנה לי באדיבות רבה של חברת #תבואות .

עד כאן בנושא בישולים.. וכעת ובמעבר חד אך נעים רציתי להמליץ לכן על שתי סדרות מדהימות בנטפליקס שצפיתי בהן לאחרונה ממש ללא נשימה עד הסוף. האחת נקראת Unbelievable  8 פרקים מדהימים שזיכו את שתי השחקניות הראשיות בניהן טוני קולט בפרס טוני לשחקנית הטובה ביותר בסדרה ולא סתם, העלילה מרגשת ונוגעת ללב מאוד והמשחק מדהים ומושקע. ממליצה מאוד!
הסדרה השנייה בת 6 הפרקים נקראת SPY  סיפורו האמתי של אלי כהן המרגל, גיבור ישראל שניתפס והוצא להורג בסוריה בשנות ה60 למאה הקודמת. השחקן סשה ברון כהן שמשחק בדרך כלל בקומדיות , משחק את התפקיד בצורה הטובה, אמתית ואמינה ביותר שיכולה להיות ובעיני הסדרה היא חובה לכל יהודי\ישראלי. סדרה מרגשת ומרטיטה את נימי הלב, כן גם קצת בוכים אבל בעיקר מבינים איזו נשמה היתה לאלי כהן וכמה הוא עשה עבור המדינה- עבורנו תוך סיכון חייו בצורה הגבוהה ביותר. סדרה מעולה! חופשת ראש השנה בת היומיים מהעבודה (ישששששש) היא זמן מעולה לצפות וליהנות משתי הסדרות האלו.
אז מה תלבשו בחג הזה? נכון, כולם אוהבים ללכת בערבי חג בלבן אבל לצערי לבן הוא לא בדיוק הצבע שלי ומי שמכיר אותי מקרוב בוודאי יודע שההפך הוא הנכון הצבע שלי הוא בדרך כלל שחור. כך שרכשתי לי חולצה שחורה משגעת קצת מנצנצת יש לומר.. (אבל קצת) בתמנון- כן, כן תמנון חנות שמיד פעם אני מוצאת בה בגדים יפים מאוד במחירים יפים עוד יותר. ומכנסי חצאית קצרים בצבע לבן (נו טוב אני משתדלת..) שרכשתי בסוף עונה ב- 70% הנחה שפוקס. באדיבות תו הזהב שקיבלתי ממקום עבודתי היקר. אם אתם רוצות לראות איך הכל נראה יחד אתן מוזמנות לעקוב אחרי באינסטגרם. כאן:
ודבר אחרון עליו רציתי לדבר בבלוג לשנה החדשה הוא כמובן הטבה עבורכן יפות שלי כי אני כל כך מעריכה את הקוראות והעוקבות שלי שתמיד אני מחפשת איך לפנק- אז כולנו יודעות כמה חשוב לחשוף את הילדים לקצת קולטורה חחח ולכן בשנים האחרונות פקדתי לעיתים דיי קרובות את תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער עם הבנים שלי שראו כמעט את כל ההצגות ברפרטואר ועכשיו הצלחתי להשיג לכן הטבה מעולה להצגות גדולות במחיר קטן הכנסו לאתר של תאטרון אורנה פורת ואתן מוזמנות להשתמש בקוד שלי.

מאחלת לכן שנה טובה ומבורכת מלאה בבריאות, הצלחה ואושר. לכן וליקרים לכן. ממני באהבה, הילה❤







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה