יום רביעי, 13 בנובמבר 2019

חג חנוכה בגן הבוטני בירושלים

מי שעוקב אחרי ברשתות החברתיות והבלוג כבר כמה שנים בוודאי יודע שחג חנוכה הוא החג האהוב עלי. נכון, אין בו חופש מסודר ממקום העבודה אבל בכל זאת, אני מקפידה תמיד לקחת לפחות יום חופש אחד להיות עם הילדים וכמובן בשישי ושבת ולעשות איתם נטו כיף! פסטיגל זו מסורת, הצגה, סרט, טיול בערים החביבות עלי לבילוי משפחתי משותף, מתנות, סופגניות ומה לא? חגיגה גדולה! את הגן הבוטני בירושלים הכרתי כבר מזמן בזמני הקיץ בהם הגעתי עם הילדים לפעילויות מיוחדות שמקיימות בו בכל שנה מחדש- עולם שלם של פעילויות מעניינות לכל המשפחה החל מתחנות, חידונים, שחקנים ועוד המון הפתעות ובשאר השנה הגן הבוטני הוא מקום נפלא לביקורים עם המשפחה רק כדי להיכנס לעולם קסום של טבע בתוך הכרך הסואן.
לאחרונה נחנכה בגן הבוטני האוניברסיטאי חממה טרופית מיוחדת במינה, ובחג חנוכה הגן הבוטני מזמין את כולנו לבקר בה ולהנות ממנה במסע קסום בין ערביים, מסע בעקבות אור וטבע- הכנת עששיות, סיור עששיות מרתק ועוד המון הפתעות. הפעילות מתחילה במרכז המבקרים בשעה 16:00 וממשיך לגן ולחממה כשעה וחצי עד שעתיים. פעילות מדהימה ומקסימה לכל המשפחה כמו שרק בגן הבוטני יודעים לעשות.
והינה כל הפרטים להם אתם זקוקים:
 עלות: 35 ₪  ילד/מבוגר.  ילד ירושלמי: חצי מחיר בהצגת ת.ז.  מנויים: חצי מחיר. תוספת סדנא: 15 ₪.
ימים ושעות: שני עד חמישי וראשון בין השעות 16:00-19:00
לפרטים נוספים: הגן הבוטני האוניברסיטאי טל. 02-6794012 ובאתר https://www.botanic.co.il/
*ניתן לוותר על הסדנא ולהגיע ישרות לסיור, תוך השאלת עששית מצוות הגן
**הפעילות הינה בהרשמה מראש ותתקיים בהתאם למזג האוויר.
יש להתעדכן באתר ובעמוד הפייסבוק של הגן.
בנתיים... כשהחג במרחק חודש מאתנו וניתן לתכנן ולהכין את עצמנו אאחל לכם יום נעים ורגוע, יום שקט ושנתכנן רק דברים טובים וחיוביים בהנאה ורוגע. ממני הילה ❤



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה