יום שבת, 16 בנובמבר 2019

מוצרים שאהבתי לאחרונה

ברוכים הבאים לרשומה חדשה בבלוג והיום רציתי לשתף אתכם בכמה מוצרים שמאוד אהבתי בתקופה האחרונה. למוצרים מלוחים בתחפושת של מתוקים נחשפתי לראשונה בגיל 15... הגעתי לראשונה לניו יורק וטעמתי בייגלה מצופה שוקולד חלב, הייתי בטוחה שזו המצאת המאה ויש אותה "רק באמריקה"... טוב לפני 22 שנה הכל היה נראה אחרת- עוד לא ממש הבנתי שהעולם גלובלי וכמעט כל מה שיש שם יש גם אצלנו. השבוע טעמתי מוצר יחסית חדש של אסם אפרופו בציפוי שוקולד מריר ושוקולד חלב. אני מודה אני לא מחסידות השוקולד המריר לכן התחברתי הרבה יותר לטעם העדין של השוקולד הלבן. הבעל.. בדיוק ההפך ולכן יש לציין שכנראה שניהם טעימים. יש משהו באריזה הקטנה שעושה את המוצר לטוב יותר בעיני- אי אפשר שלא לציין שאפרופו מתוק על מלוח הוא מאוד מרוכז ולכן אי אפשר לאכול הרבה ממנו וכן, הן בגלל שמדינתנו חמה והאחסון שלו יכול להפוך אותו לגושי והן כי חטיפים מומלצים בכמויות קטנות כמובן מהסיבות הבריאותיות הברורות. בכל מקרה- אני אהבתי..



ביום שישי בבוקר העברתי כמה דקות ארוכות עם הקפה מול תוכנית הבוקר בערוץ 12, לפתע ראיתי כי גלית גוטמן מארחת את הסופרת ארי-אל לכיש ומדברת איתה על הספר אותו היא כתבה ואשר סיימתי לקרוא רק באותו שבוע- "דרך העיניים של יוספה". מיותר לציין שהסתקרנתי מאוד לשמוע את הסופרת כי הספר היה מדהים- לא קל, אבל מאוד מיוחד ונוגע ללב. יש משהו בו שיצר אצלי תחושת קטרזיס זו תחושה שאני בדרך כלל חשה כשאני קוראת ספר שמוציא ממני רגשות חבויים ואני מאוד מתחברת אל התחושה הזו. הספר מספר את סיפורה הלא קל של יוספה ומה היא עוברת בבית ובמרוצת השנים.. צרות לא קטנות, בעיות, כאב לב וחוסר גדול. הספר לא מפיח תקווה רבה ולכן הראיון עם הסופרת היה מאוד במקום עבורי כי חשתי רצון לסגירה ואכן קיבלתי אותו. הספר מיוחד במינו בתיאוריו הגרפיים וברגש ותחושת המציאות אותה הוא מעביר. נכון לא תמיד אנחנו קוראים קומדיות- אבל גם סיפורים כאלו נחוצים לנו להבנת העולם, ואולי אפילו ללמוד להעריך כמה טוב לנו וכמה יש לומר תודה ויותר מכך להושיט יד ולעזור. 


השבוע הזמנתי לבנים לכבוד תחושת החורף המתקרב.. (האמנם?) מטריות בעלות מיתוג שם אישי, אני מאוד אוהבת מוצרים עם מיתוג אישי ואני חושבת שזה נותן תחושה לילד של "אני מיוחד". שלא נדבר על הפרקטיקה של סיכוי פחות לאבד אותן בלי שישובו. על כל פנים המטריות מתאימות לילדים כי החוד מכוסה והמטריה לא ענקית אך לא קטנה- בדיוק בגודל המתאים למתבגר הצעיר ולצעיר הצעיר 😋. המטריות הגיעו באריזה מדהימה ובשילוח מהיר במיוחד- תוכלו לראות אצלי בסטורי של האינסטגרם אם תזדרזו... (https://www.instagram.com/c_hila/) ובכלל אני מעדכנת בסטורי באופן כמעט קבוע כך שאם מעניין אתכם אני מזמינה אתכם לעקוב אחרי שם באהבה. 



ימי שבת הם ימי הפינוק שלי.. אני אוהבת לעשות לעצמי טיפול פנים הכולל ניקוי טוב, מסכה והמון המון לחות. כן אני כבר לא בת 17 והעור כבר לא חלק מאוד ונעים בלי שום טיפול ולכן חשוב להשקיע. לאחרונה ניסיתי מסכות טבעיות כי ככל שזה יותר טבעי זה יותר נגיש ובריא- וכמובן עם התוצאות טובות אז בכלל מושלם! המסכה עשויה מבסיס של דבש שהרי כולנו יודעים שהדבש הוא סוג של אנטיביוטיקה טבעית, מנקה, מחטא, עשיר בלחות ונוגדי חימצון מה שנחוץ לעורינו מאוד! מצאתי מסכה מדהימה והכנתי אותה כך: 1 כף דבש אורגני (אני השתמשתי בדבש אורני מעולה של מכוורת שמורת צוף), 1 ביצה אורגנית, 1 כף לימון, 6 טיפות שמן אתרי לבנדר (תמיד יש לי בבית הוא מדהים לעור אדמומי ומגורה) אפשר גם שמן אתרי הדס או רוזווד. מערבבים יחד את הדבש, הביצה והלימון ולאחר מכן מטפטפים את השמן האתרי. מורחים על העור נשארים עם המסכה 15 דקות, עדיף ברוגע ושקט (למרות שבשניות הראשונות כיף להבהיל את הילדים והבעל) ושוטפים עם מים פושרים . העור מרגיש נעים, בריא, רענן ומלא לחות. 




פרטים אודות המוצרים:
אפרופו עם שוקולד- מיוצר ומשווק ע"י אסם.
דרך העיניים של יוספה- ארי- אל לכיש בהוצאת מדיה 10.  www.media-10.co.il
מטריות במיתוג אישי- סטודיו אהבה קטנה. www.ahavaktana.co.il 
מסיכה לפנים- על בסיס דבש צוף אורגני - צוף מוצרי דבש אורגניים מכוורת שמורת צוף. 

ועד הפעם הבאה מהממות, שבוע נפלא! ממני, הילה ❤



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה