יום רביעי, 27 בנובמבר 2019

מרכז מורשת מנחם בגין בפעילות חנוכה לכל המשפחה

מי מכיר את מרכז מורשת מנחם בגין בירושלים? מי אם אתם מכירים ובין אם לא, המוזיאון המקסים הזה מאוד מעניין ובחופשת חנוכה כשכולנו מחפשים פעילויות יפות ומעניינות לילדודס שילוב של מוזיאון מורשת מנחם בגין יכול להיות מעניין וסופר כייפי לכל המשפחה וזאת בגלל הפעילות המיוחדת שתתקיים בו בחנוכה הקרוב שימו לב:
·         חידון חדשות העבר- חידון אינטראקטיבי תחרותי נושא פרסים, המפגיש את המשתתפים עם העבר של מדינת ישראל דרך תולדות חייו של ראש הממשלה השישי מנחם בגין.
במהלך הפעילות ייחשפו המשתתפים לדמותו של מי שהיה מפקדו של הארגון הצבאי הלאומי, יושב ראש האופוזיציה במשך 26 שנים, האיש שאחראי להסכם השלום עם מצרים, וראש הממשלה שקידם את פרוייקט שיקום השכונות.

החידונים יתקיימו בימים שלישי, רביעי, ראשון ושני בימי החנוכה  (24.12, 25.12, 29.12, 30.12) בשעות 11:00 ו-13:00, ביום חמישי, 26.11 בשעות 12:00 ו-14:00
עלות השתתפות בסיור: 10 ₪ למשתתף

·         סיורים מודרכים במוזיאון בגין - מסע מרתק בעקבות חייו של מנהיג. חוויה רב חושית בלתי שגרתית הלוקחת את המבקרים למסע מרתק בזמן אל חייו של אחד המנהיגים הבולטים בהיסטוריה של המדינה. החוויה פונה אל כל החושים של המבקר באמצעות סרטים נדירים, מסכי מגע אינטראקטיביים, פס קול מלווה , תאורה דרמטית ומכלול שחזורים ופריטים מקוריים.
המוזיאון פתוח מדי יום במהלך החג בין השעות 09:00-16:30, ובימי שלישי עד השעה 19:00.
הסיור במוזיאון אורך כשעה וחצי, בתיאום מראש בלבד, בעלות של 25 ₪ למבוגר, 20 ₪ לילד /חייל/ אזרח ותיק/ סטודנט. מחירים מיוחדים למשפחות, מחיר מוזל למשתתפים בחידון חדשות העבר.


·         סדנאות יצירת כדים לילדים עד גיל 10 – הילדים המבקרים במוזיאון מוזמנים ליצור לעצמם את הכד הקטן הפרטי שלהם, כדי חרס קטנים בעיצוב של אבני פסיפס
עלות השתתפות בפעילות: 10 ₪ לילד או חינם למשתתפים בסדנה

מרכז מורשת בגין – על קצה המזלג
מרכז בגין מהווה מרכז תרבותי ותיירותי שוקק חיים בירושלים המציע מגוון פעילויות חווייתיות, אירועי תרבות, הרצאות וערבי שירה למגוון גילאים, לבודדים ולקבוצות, המתקיימים במרכז עצמו וברחבי הארץ בשלוחות המרכז השונות. בחופשות ניתן להצטרף לאחד מהסיורים התיאטרליים או המוזיקליים המתקיימים בסביבת המרכז. במקום מתקיימות גם פעילויות חינוך מגוונות למערכת החינוך והביטחון, סדנאות לנוער מהארץ ומהתפוצות, פעילויות מחקר ולימוד לקבוצות שונות.

מרכז מורשת בגין רחוב ש.א.נכון 6 ירושלים (בין גן הפעמון לסינמטק)   www.begincenter.org.il
אז אם תכננתם יום בירושלים- אל תשכחו לשלב את המקום המקסים הזה. חנוכה שמח ממני הילה❤

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה