יום רביעי, 27 בנובמבר 2019

המרתון המדברי אילת- אטרקציות בהנחה באייס מול רק בסופ"ש הקרוב

האם אתם במקרה באילת בסופ"ש הקרוב?... אם כן התמזל מזלכם. באופן כללי האייס מול באילת הוא מתחם מדהים בכל עונות השנה- יש בו מסעדות ובתי קפה בשפע, חנויות, אטרקציות לילדים, נוער ומבוגרים ועוד ועוד... אנחנו בילינו שם כמעט יום שלם ובכיף, רצינו עוד. בסופ"ש הקרוב חל באילת אירוע מיוחד מרתון מדברי !! וכאחד מנותני החסות אייס מול יקיים הפנינג מיוחד ובו בנחות ענק בכל המתחם! 



המרתון המדברי הבינלאומי באילת ה-9 במספר, יתקיים בעיר בסוף השבוע, והוא מזמן לרצים נופים עוצרי נשימה של מדבר וים. אירועי המרתון יתקיימו בתאריכים 28-30.11.2019. המרתון עצמו יתקיים ב-29.11.2019.
קניון "אייס מול" באילת, מנותני החסות לאירוע הספורטיבי, שגם מארח את מסיבת המרתון ואת הקרנת סרט המרתון, יקיים במהלך ימי המרתון הפנינג "Black Friday" ענק, שיכלול מבצעים והנחות אטרקטיביות בחנויות, באטרקציות ובמסעדות. 




ההפנינג יכלול:


·        הנחות של עד 70% במגוון חנויות הקניון.


·        חבילות בילוי והנחות מפנקות במגוון האטרקציות בקניון, לדוגמה: 2 סיבובים ב"מגה אומגה" במחיר כרטיס אחד (לאותו מבקר); 3 אטרקציות ב-65 ש"ח; 7 אטרקציות ב-110 ₪; פארק חבלים ב-35 ₪; החלקה על הקרח ב-49 ש"ח; מטווח ירי ב-50% הנחה ועוד.


·        הנחות של 10%–15% במגוון מסעדות בקניון, בהן איטליקה, קפה גרג, שיפודי אילת, סושי מושי, טוגראשי, המקסיקני, קפה קפה ועוד.


·        ביום שישי בערב, בשעה 21:30, תיערך הקרנה של סרט המרתון ומיד אחר כך תתקיים מסיבת המרתון – ברחבה הדרומית, עם הופעה.







קניון "אייס מול" רואה בספורט ערך חינוכי ולאומי, והוא מקפיד לארח בקביעות  אירועי ספורט מגוונים ובהם תחרויות החלקה אמנותית על הקרח, גביע העולם בהתעמלות אמנותית, פסטיבל הג'ודו של איגוד הג'ודו הישראלי, ג'ירו ד'איטליה, אליפות העולם במים פתוחים, מרוץ הלילה של אילת ועוד. הקניון הוא גם נותן החסות הרשמי של הנבחרת האילתית בהחלקה אמנותית על הקרח.


בקניון פועלות כ-30 אטרקציות מאתגרות ומהנות לילדים, לנוער ולמבוגרים, לצד מסעדות, בתי קפה וכ-200 עסקים הכוללים מותגים של מיטב הרשתות. 






פרטים על ההפנינג ושעות הפתיחה של החנויות והאטרקציות, באתר האייס מול








מקווה שיצא לכם להגיע ואם כן, אשמח שתעדכנו איך היה בתגובות, ועד הפעם הבאה, ממני הילה❤

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה