יום חמישי, 2 בינואר 2020

סיכום שבוע ראשון של שנת 2020

שבוע ראשון של השנה מסתיים- והסופ"ש עומד להיות חורפי קר וגשום. השבוע לתומר היתה בחינה ועבודה להגיש במסגרת לימודי התואר השני ובשבת אנחנו (הוא אבל גם אנחנו כן..) יכולים קצת לנוח ולהיות יחד. אני תוהה מה נוכל בכל זאת לעשות כמשפחה יחד בשבת למעט שוב לרבוץ בבית מול המפזר חום ולראות סרטים. אולי בכל זאת בשבת בבוקר השמש קצת תאיר ונוכל לצאת לטייל לכיוון הרי ירושלים ועמק האלה שאני כל כך אוהבת ונמצאים ממש קרוב לאיזורינו הלוא הוא איזור המרכז.
השבוע היה בסימן שגרה יחסית, חנוכה נגמר הילדים חזרו ללימודים, סיימנו שנה במקום העבודה שלי ויוצאים לדרך חדשה- שנת 2020. בעונה קרה וגשומה זו מערכת החיסון שלנו צריכה אקסטרה הגנה וכתבתי עבורכם אהובים מאמר כיצד ניתן ב- 8 צעדים פשוטים לחזק את המערכת החיסונית בחורף. ממליצה לקרוא למי שרוצה הקישור כאן.

השבוע קבלנו משחק חדש ומקסים משחק קופסא אבל קטן קטן אריזתו בגודל כף יד הקטנה והוא פשוט מושלם למשחק בנסיעות ברכב או אפילו לטיסות למי שמחפש לקחת משחק שלא יתפוס הרבה מקום, לשבתות גשומות או כל זמן אחר בו אתם רוצים לשחק. שם המשחק הינו "מינדו" והוא מבית היוצר של יצרנית המשחקים "גאוני". המטרה הינה כי רובוטים או חדי קרן יגיעו לסיום המשחק – ליעדם המרוחק תוך כדי התגברות על מכשולים שונים- האם יצליחו? הבנים שלי כבר עפים על המשחק ולי כמישהי שלא אוהבת משחקי ענק שתופסים הרבה מקום, וכן אוהבת משחקי קופסא מאתגרים ומעניינים עבור הבנים- המשחק הזה מושלם! מידע נוסף תוכלו לקרוא כאן וכמובן להשיג בכל חנויות הצעצועים הרשתות וצומת ספרים.

מאחלת לכם אהובים סופ"ש נפלא והמון בריאות, ממני הילה ❤
לקריאת המאמר של 8 עצות לחיזוק מערכת החיסון לחצו כאן
ואתם כמו תמיד מוזמנים לאינסטגרם שלי לעידכונים שוטפים בסטורי .




#מה_שטוב #כל_מה_שטוב 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה