יום חמישי, 30 בינואר 2020

שואפת, כותבת נושפת....

כאשר אני שומעת את השם "ספר שירים" הקונוטציה העולה במוחי היא קצת מבוגרת, לפעמים מלנכולית, לפעמים אפילו יומרנית. השבוע קיבלתי אלי לקריאה את ספר השירים "שואפת, כותבת נושפת" עלעלתי בין דפיו ובין השירים והתפלאתי מאוד שכתבה אותו נערה בת 18 בלבד.. ענבר ברגמן אשר מגיל 14 אוספת שירים כתבה על ספרה הראשון כך: חלק מהחוויות בשירים חוויתי וחלק חוו אנשים שקרובים לליבי. מערכת יחסים היא דבר שמרתק אותי שכן מטיבה ומטבעה היא כמו ים: לפעמים סוער, לפעמים רגוע ולפעמים אנחנו פשוט לא מבינים שהאדוות שעל פני השטח מסתירות דברים עמוקים ועוצמתיים ואם לא ניזהר נטבע. זה אולי קצת יומרני, אבל אני מקווה שהשירים בספר יוכלו לתמוך בכל מי שחווה אהבה ושברון לב".

ימים לאחר עלעולי הראשון בספר, נכחתי בלוויה של אישה יקרה שנפטרה בטרם עת. משחזרתי הביתה, היה לי קשה ועצוב מרגעי הלוויה ומעוד כמה דברים שלווי אותי באותו היום. אחד השירים בספר "שיעור בגעגוע" מאוד נגע בי . התחברתי אליו ואפילו מצאתי בו נחמה. ואני מצטטת: 

נימי הלב
פורטים בקצב
משלהם
על גוית הזכרון
את עילוי הגעגוע
ניזונים ונושמים
את מלמול התעתוע

אז ענבר יקרה, אינך יומרנית כלל, השירים שלך אכן נוגעים ואני באמת ממליצה לכל מי ששירה נוגעת בו ולוא מעט להצטייד בספר המקסים הזה, לקרוא את השירים ולראות כל אחד וכל אחת למה הם מתחברים... כי בסוף היום, שירים של אחת יכולים בהחלט להביא נחמה לאחרת... 

סופ"ש נפלא אהובים שלי, ממני הילה ❤ הספר בהוצאת סודות, ניתן לרכוש בחנויות הספרים ודרך המחברת : 
ענבר ברגמן באימייל- Inbar12202@gmail.com



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה