יום חמישי, 9 בינואר 2020

סיכום שבועי 9.1.2020


הסיכום השבועי שלי בדרך כלל מתחיל , ממשיך ואף נגמר בדברים נחמדים שעברו עלינו, המלצות ובעיקר משדר שמחה. השבוע אי אפשר שלא להתייחס גם לחלקים הקשים והעצובים שעברנו בעם ישראל. אומרים שבמיוחד בישראל המתייבשת- כל גשם הוא ברכה, השבוע הגשמים היו גשמי אסון ולא ברכה. זוג מקסים וצעיר נספה במעלית תקועה ומוצפת מים, מתוך הזוג הזה על הגבר, דין, קראתי שהיה בן יחיד להוריו- אובדן כל כך כואב וכל כך מיותר. כולי תקווה שברגעיהם האחרונים כשכבר הבינו שפניהם לעולם הבא הם התחבקו והלכו לעולם האמת- יחד. כך גם נקברו, יחד. 
גם בנהריה, מוטי, אדם צעיר ואמיץ במיוחד יצא מביתו לעזור לחלץ את אחיינו וכך, חילץ אותו בגבורה אך מצא את מותו תוך כדי החילוץ. כמה כאב כמה שברון לב למשפחות... אין לי מילים לתאר. ארצה לקחת דקה אחת לתת כבוד לכל מי שנפל קרבן לסופה הנוראית הזו שפקדה את המדינה השבוע- ולכבד אותם . יהיה זיכרונם ברוך ומבורך לעד.!




אצלנו במשפחתי הפרטית, השבוע המשיכה השגרה המבורכת.. הילדים בחוגים, אנחנו בעבודה ובעיסוקים. אריאל, ממשיך ללכת זה שיעור חמישי אל הרב שמעון לשיעורי תורה לקראת הבר מצווה שלו שתתקיים עוד חודשיים בע"ה. אני חייבת לומר שככל שהיום מתקרב כך גם ההתרגשות שלי. אני זוכרת את היום שנולד- נכון זה היה לפני כמעט 13 שנים ועדיין בת 37 אני מרגישה צעירה. הימים עברו והוא הפך לנער מקסים ומיוחד כשם שהיה גם ילד שכזה. אני בטוחה שאכתוב ואשתף עוד הרבה בנושא זה. הינה הוא פעם.. והיום.





השבוע קבלתי להתנסות מוצר מתוק ומקסים אותו אני מחזיקה בבית כבר כמה שנים- מוצרי סדרת טפטפים זו סדרה שעוזרת להתמודדות עם שיעול והתקררות אצל תינוקות- פעוטות וילדים ובנינו גם אני משתמשת במוצרים. בעיקר במגבונים המכילים שמנים מרגיעים. אין משהו יותר מעצבן בעיני מאשר כשאת מקנחת את האף מיליון פעמים וכולו כבר אדום, יבש ומגורה. המגבונים האלו כל כך עדינים שהם עוזרים למנוע את התופעה הזו וגם כשכבר האף מגורה ואדום הם מקלים על התופעה . בסדרה יש גם משחה למריחה על האף, שמנים אתרים להקלה על שיעול והתקררות אותם מפזרים בסביבת ה"מקורר" ומשחה שמקלה על שיעול אותה מורחים על החזה של התינוק\ילד. 



לאוהבי סדרות מתח מטורפות יצאה עונה שניה לסדרה "את" או באנגלית "YOU" שאפשר לראות בנטפליקס. הסדרה עוסקת בבחור יוצא דופן שמפתח אובססיה לאהבה או מדויק יותר למישהי ספציפית ואיך הסיפור מתגלגל בצורה מאוד יוצאת דופן. אני לא רוצה להרחיב אבל למי שאוהב את הז'אנר הסדרה מעולה בעיני בשבת האחרונה הסופר גשומה נהניתי מאוד לעשות BINGE לסדרה ולהבין או לא להבין את גודל הטירוף שלה. #מומלץ_בחום



ועכשיו לקראת סיום רציתי לתת לכם באהבה כמה עצות כיצד לשמור על משקל ואורח חיים בריא גם בחורף כשאפשר לכסות את העודפים בסוודרים - אבל עדיף שלא כי בקיץ נשלם על זה מול המראה במדידת בגד הים 😉😉😉
1. שתי הרבה מים הכמות הרצויה לאדם ליום היא ליטר וחצי כלומר 6 כוסות. וזה לא כולל קפה ותה. בחורף אנחנו לא מיובשות מהשמש אלה מהמזגן והחימום. ובכל מקרה גם בלי ייבוש- חשוב לשתות כדי שלגוף יהיה קל יותר לתפקד ולמערכת העיכול יהיה קל יותר לעבוד. 
2. שלבי מזון חם- ירקות מבושלים או מרק הם מושלמים. מחממים ונעימים למערכת העיכול לא בעלי ערך קלורי גבוה, בריאים ומלאי ויטמינים. 
3. נסי ללכת ברגל ואם לא יוצא לך לעלות במדרגות. כל פעילות נוספת מבורכת להמרצת הדם והמערכת הקרדיו ווסקולרית. 
4. כדי לא להיסחף לנשנושים לתוך הלילה החליטי על שעה מסוימת בה את מפסיקה לאכול ועמדי בה. אפילו צחצחי שיניים ואמרי לעצמך זהו סיימתי להיום! 
5. אל תחסכי מעצמך מזונות שטעימים לך, רק הביני כי צריך לאכול אותם בצורה מתונה. ברגע שלא תמנעי אלה תהני אך בצורה מתונה תחסכי מעצמך תחושה כבדה גופנית ונפשית. 




אני מקווה מאוד שהסופה של הסופ"ש תעבור הפעם רגועה ללא קורבנות נוספים. הישמרו, הישארו בבית ותהנו עם האהובים שלכם כמה שרק ניתן. תצפו בסרט טוב, סדרה, שחקו משחק קופסא שכולם אוהבים או כל פעילות כייפית אחרת. ועד השבוע הבא, נשיקות ובריאות. ממני, הילה❤





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה