יום חמישי, 13 בפברואר 2020

סיכום שבוע 14.2 כיצד לבחור דגני בוקר בריאים יותר ויום האהבה

הי אהובים יקרים.. עוד שבוע עומד להסתיים ועוד סיכום כבר כאן- מדהים איך הימים עפים ולנו נותר לשמר ולזכור את האירועים והזכרונות. האם אתם עושים לעצמכם רישום או זיכרון לאירועים מיוחדים בחייכם? אשמח אם תשתפו אותי איך...? יש לכם בלוג\רשת חברתית פעילה\יומן (של פעם כזה.. כן, כן) 

שמתי לב שתוויות של בריא\פחות בריא כבר מיושמות על חלק ממוצריי המזון בסופרים והשבוע קבלתי משלוח מאסם עם דגני בוקר מופחתים נתרן וסוכר (ושומן כמובן) אני חושבת שהמגמה להפחתה של מזיקים במוצרים מתועשים היא מדהימה וזה לא בגלל שפתאום הם סופר בריאים כמו קולורבי אלה מאחר וכולנו יודעים שהאוכלוסייה לא תפסיק לצרוך מזונות בקופסאות ולכן כמה שיהיו פחות מזיקים ויותר בריאים זה מבורך. אז בואו נעשה מדריך מהיר לבחירת דגני בוקר הכי בריאים שיכולים להיות על מה כדאי לנו להסתכל?

1.      כמות הנתרן- ככל שכמות הנתרן בהשוואה למוצרים מאותו סוג תהיה נמוכה יותר כך בריא יותר- פחות מלחים.
2.      כמות הסוכר- אותו הדבר כמו סעיף 1.
3.      כמובן וסופר חשוב- ללא צבעי מאכל מלאכותיים. בהמון מוצרים יש צבעי מאכל אבל חשוב לשים לב האם הם מלאכותיים או ממקור טבעי ואז זה תקין לחלוטין כמו מרכז סלק, כורכום ועוד. שימו💓
4.      דגני בוקר שעשויים מדגנים מלאים- עדיפים מתירס.

השבוע היה לנו טקס מאוד מרגש בחטיבת הביניים בה לומד אריאל הבכור שלי, טקס מצטיינים- אריאל קיבל תעודת הצטיינות עם ממוצע 92 ומעלה וגם על התנהגות טובה וחברתית- כמה התרגשתי. בית הספר בחר להביא הרצאה מאוד מעניינת לטקס של אישה מקסימה בשם קרן ליבוביץ – זוכת מדליות אולימפיות במספר רב של אולימפיאדות נכים בשל פציעתה בזמן הצבא. היא אישה מיוחדת ומעניינת ואני מרגישה שההורים והתלמידים נתרמו רבות מההרצאה הזו.


היום הוא ערב יום האהבה- והאמת שלא תכננתי לעשות משהו מיוחד וזאת מאחר ואנחנו מוזמנים לתערוכת ציורים שחמותי המוכשרת מאוד משתתפת בה בחולון- ולמי שמעוניין מוזמן להגיע לתערוכה הערב בקאנטרי חולון- ציורים יפיפיים ולנו התמזל המזל שחמותי ציירה לנו 3 ציורים לסלון ועוד 2 לחדרי הילדים. 
מוזמנים באהבה- תערוכה מהממת וללא תשלום. 

ונחזור ליום האהבה- תומר המקסים הפתיע אותי והזמין לנו ארוחה זוגית במסעדה ויאטנמית שעליה אוכל לספר רק אחרי שהבלוג יפורסם, בתל אביב.
אני כל כך אוהבת אוכל אסייתי ומחכה לזה מאוד. בפעם האחרונה שאכלתי אוכל ויאטנמי היה במסעדה מעולה בגריניץ שליד לונדון באנגליה כשהייתי בטיול עם אמא שלי והיה נפלא- אני מקווה לשחזר את החוויה ואפילו יותר. תוכלו לראות את המנות והמסעדה בסטורי שלי באינסטגרם- בואו לעקוב אחרי שם..



עוד לכבוד יום האהבה- לא מזמן החלפנו את הספות בסלון ואחד מהדברים שהיו חשובים לי, היתה כורסת שזלונג שמתאימה לשניים- כמה רציתי שתהיה אפשרות לי ולתומר או לי ולאחד הילדים להתכרבל ככה יחד על ספה גדולה "LOVE SEAT" והינה דוגמה מדהימה ששלחה נילי- מנהלת המרכז לריהוט ישראלי בראשל"צ לספה כזו בדיוק מתוך המגוון המהמם של החנות שאני כל כך אוהבת- מהממת לדעתי וכיפית ממש.



אהובים שלי מאחלת לכם חג אהבה שמח, בריאות ושמחה בחייכם והמון המון כיף בסופ"ש הזה. 
עד הפעם הבאה, ממני באהבה, הילה 💓


















4 תגובות: