יום חמישי, 20 בפברואר 2020

סיכום שבועי-20.2, יומן אכילה והצגה

הי אהובים, חמישי שמח לכולם. השבועות עפים.. והינה הסתיים עוד שבוע. היום בסיכום השבועי רציתי לדבר איתכם על יומן אכילה. מה זה יומן אכילה? מדובר ברישום של כל מה שאתם אוכלים ושותים במהלך היום. החל מהקימה ועד השיינה. ה"מחמירים" או לייתר דיוק היסודיים שבמטפלים יבקשו מהמטופל גם לכתוב כמה שעות ישן, ומה היתה איכות השיינה, האם עשה פעילות גופנית ומה היא, איך הרגיש באותו יום מבחינה מנטלית ועוד ועוד.. מחקרים מראים כי אנשים שכותבים יומן אכילה לא מדווחים על 30% ממה שהם באמת אוכלים.. כלומר משמיטים כמויות או אפילו פריטים שלמים. וזאת מסיבות שונות אליהן לא ניכנס. בגדול יומן אכילה ממש כמו בדיקות דם או כל בדיקה אחרת מהווה סיוע למטפל להבין מי אתם, מה אתם אוכלים ושותים ומה ההרגלים שלכם. היכן הקושי ועל ידי כך- יהיה קל יותר להגיע לפתרון המיוחל כמובן. 
יומן אכילה יעיל ביותר לירידה במשקל אבל לא רק. גם לסובלים מבעיות עיכול, כאבים מסויימים ועוד. בטיפול נטורופתי מומלץ מאוד לכתוב כמה ימים לפחות מתוך השבוע יומן אכילה והרגלי חיים. ואתן לכם עוד עיצה- ככה ב- 💓לא חייבים להיות אצל מטפל כדי לעשות יומן אכילה, אפשר גם לכתוב אותו לעצמכם, דבר זה יאפשר לכם לראות במבט מעל כמה ימים מחייכם ולבדוק בעצמכם איפה החולשות שלכם וכיצד ניתן לשפר, אפילו במעט את התזונה והרגלי החיים- נסו לעשות יומן כזה שלושה ימים כולל מה אכלתם, מה שתיתם, האם התעמלתם, כמה ישנתם ומה היה מצב רוחכם באותו יום. כשתסיימו שבו עם היומן ותסתכלו על חייכם במבט מעל. אשמח לשמוע תגובות מה הבנתם שלא ידעתם קודם- ואיך שיפרתם את חייכם ע"י היומן. הינה דוגמה מקסימה ליומן אכילה אותו תוכלו להדפיס ולהשתמש: 

היום אני ותומר הולכים להצגה, האם הצגות משולבות בארסנל הבילויים שלכם? לפני כ- 14 שנים עבדתי כסטודנטית בתאטרון בית לסין ושם בתקופה של 3 שנים ראיתי אין ספור הצגות והתאהבתי בתאטרון. לאחר מכן החיים כמו החיים, סיימתי את התואר הראשון ולכן גם את עבודתי בתאטרון כסטודנטית, ילדתי ילדים והתרחקתי במגורים פיסית מתל אביב.. לא יצא לנו להגיע להצגות כמעט בכלל בשנים אלו, והיום החלטתי שמספיק- אני עושה סוף למחסור בתרבות ומזמינה הצגה. אז להצגה של היום קוראים "הגלולה" בתאטרון בית לסין ומי שסקרן איך היא מוזמן באהבה לאינסטגרם שלי בו אני מעדכנת בסטורי כל הזמן על מה שאני עושה, מטיילת, אוכלת ומבלה וכן בימי ראשון המלצות בריאותיות ובימי שלישי המלצות על נסיעות לחו"ל- בילויים, אטרקציות ושלל המלצות מגניבות על יעדים שונים. בקרוב אשמור ב- היילייטס של אינסטגרם פוסטים קודמים שתוכלו לראות גם אחרי 24 השעות המוקצות לסטורי. 

מקווה שיהיה לכם סופ"ש מושלם! ממני בהמון 💓הילה 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה