יום ראשון, 23 בפברואר 2020

"הקומדי צחוק" סטנד אפ לילדים ונוער ולכל המשפחה

בכל חג, חופשה או סתם שבת אקראית אני מחפשת מה לעשות עם הילדודס.. פעם זה טיולים בטבע, פעם סרט, חברים, אטרקציות ובעבר גם הצגת ילדים היתה אופציה- היום כבר הרבה פחות.. 
הגדול בן 13 עוד שניה.. והקטן הולך בעקבות אחיו. הצגות ילדים כבר פחות עבורם.

אבל אתם לא מבינים - פתאום אמא המבריקה "באה להם בהפוכה" (עוד אומרים את זה.. שלא יקראו החברה הצעירים ויצחקו..) והבאתי להם משהו שלא חלמו עליו מחוץ ל- YOU TUBE סטנד אפ ! כן, כן סטנד אפ כבר מזמן כך מסתבר אינו מיועד למבוגרים בלבד עכשיו יש סטנד אפ לכל המשפחה! לדעתי המצאת המאה- זה לא סוד שהמגמה העולמית ולא בכדי היא קומית.. איך אבא שלי אמר לי פעם, דרמה יש מספיק בחיים אני רוצה לצחוק! וכך גם אנחנו, שמתם לב שכמעט כל הפרסומות היום הן מצחיקות? אז גם הילדים רוצים לצחוק- אני קולטת אותם פעמים רבות ב- YOU TUBE בוהים בסרטונים ומתפקעים מצחוק והינה אמא אמרה- הולכים לסטנד אפ כולם יחד בשבת והילדים ... היו בשמיים! (אני את שלי עשיתי..)




הקומדי צחוק, הלוא הם עופר ומאור כוכבי הרשת והטלוויזיה מביאים לנו מופע מצחיק עם הדמויות המוכרות וקטעים חדשים בהתאמה ליום המשפחה ולגרסת המשפחה הישראלית 2020. 

הילדים שהיום מחפשים הרבה יותר ותמיד מעבר יקבלו מופע שהם לא מכירים ממקומות אחרים. קטעי לייב על הבמה יחד עם קטעי וידאו מוכרים וחדשים וכן ואפילו, השתתפות של הקהל במופע. 

הילדים והנוער שבביתכם בוודאי מכירים אותם מערוץ היוטיוב המצליח עם מעל 100K סאבים ומעל 50M צפיות בסרטונים כמו "יואבי והאמא הנדחפת" "גוי ונופר" ועוד... אמהות אל תעלבו גם אם הצחוק על חשבונכן, ותאמינו לי לפעמים הוא יהיה, תזרמו זה לא צחוק איתכן זה עליכן😛 אבל זה כיף גדול! 


ההופעה הקרובה ביום שבת 29.2.2020 ב- 10:30 בסינמה סיטי גלילות, תמהרו אולי יש עוד כרטיסים ואם לא בהופעות הבאות... אימהות למה אתן מחכות תזרמו על זה- הילדים שלכן יעופו עליכן, בדוק! 

ועד הפוסט הבא, ממני בהמון 💓 יום משפחה שמח והמון צחוקים וחוויות משותפות. ממני הילה. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה