יום שלישי, 18 בפברואר 2020

PEDANTIX עיצוב כיורים מבית מדגל (וסיפור אישי)

עולם העיצוב הוא עולם שתמיד קסם לי במיוחד. כשהייתי בכיתה ט' ביקשה מאתנו מחנכת הכיתה לבחור נושא קרוב לליבנו שעליו נרצה לכתוב עבודה נרחבת- אני ביקשתי לכתוב עבודה על עיצוב פנים. יצרתי קשר עם משרד לעיצוב פנים בגת רימון קרוב לביתי והאדריכלית הראשית שמחה מאוד והציעה לי להגיע למשרד ולכתוב על "יום בחיי מעצבת פנים".. העבודה נכתבה מהלב וקיבלה ציון בהתאם. 

מאז, אני חובבת את תחום העיצוב בכל ליבי. בכל פעם שאני צריכה לשנות או לעצב משהו בביתי אני בודקת, חוקרת, מבקרת בחנויות כדי להגיע למוצר הכי יפה ואיכותי שיכול להיות. 

כך בשיטוטי אחר מוצרים מעולים ויפים לאמבטיות ולמטבח שלי בבית מצאתי שחברת מדגל מתאימה בדיוק לאופי העיצובי שלי, קווים נקיים , איכות גבוה ועיצוב כלבבי. 

מדגל מחדשת לנו הצרכנים בכל פעם מחדש- והינה הפעם אנחנו רואים שמדגל הוציאה סדרת מוצרים בשם PEDANTIX סדרה מדהימה בקו נקי ואיכותי הכוללת כיורים מסלע גרניט (מחצב טבעי) וכיורי נירוסטה. 

את המוצרים של הסדרה הזו ושל מדגל תוכלו למצוא בחנויות הקרמיקה המובחרות בארץ וכן להתרשם באתר החברה מהסדרה ומסדרות אחרות. www.madgal.co.il






ועד הפעם הבאה אהובים, יום נהדר מלא עיצוב ויופי. ממני, הילה 💓

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה