יום רביעי, 19 בפברואר 2020

ספר ילדים מופלא- לחפש ולמצוא עולם ומלואו

כמה זמן איכותי, כייפי ואמיתי אנחנו מקדישים לילדים שלנו מידי יום? בספר "לחפש ולמצוא עולם ומלואו" שכתבה הרקדנית והקואצרית אליה כהן שילה מלמדת הסופרת את הילדים נושאים חשובים מעיין כמותם כמו מספרים, צבעים, משפחה, גוף האדם, חיות, צורות אותיות ועוד מתוך עולמם של ילדים בגילאי 1.5 ועד 6 שנים אליהם מיועד הספר.



ומדוע שאלתי כמה דקות זמן איכות אמיתי אנו מקדישים לילדינו קודם? מפני שכוונת מחברת הספר הינה שהורה ישב עם ילדו ולוא 10 דקות ביום מידי יום עם הספר - יקרא עימו את הספר וילמד תוך כדי הקריאה על עולמו הפנימי של ילדו, על רגשותיו על מהותו. כך יתחברו ההורה העסוק ביותר וילדו- אפילו תוך 10 דקות ביום. 



אליה רקדנית במקצועה שחלמה תמיד להיות בעלת סטודיו לריקוד ולהשפיע על רבים תוך כדי הריקוד והלמידה למדה בהמשך דרכה גם קואצינג כדי להעצים עוד ועוד אנשים ולקבל כלים נוספים לארסנל הכלים שעמדו לראשותה כרקדנית. אליה היא אמא לשני ילדים שערכה מחקר מקיף אודות נושאי ספרה והוציאה אותו לאור. היום הספר מככב בחנויות הספרים והמסר שאליה רוצה להעביר אלינו ההורים הוא שתוך קריאת הספר נוכל להכיר טוב יותר את ילדינו, לתת לו תחושת ביטחון והעצמה ולמצוא את עולמו הריגשי, הפנימי פתוח יותר לפנינו- ומספיקות אפילו 10 דקות! 



גם אני ועילי שלי קראנו את הספר כבר מספר פעמים - דיברנו עליו ועל הנושאים שבו והרגשתי שכל קריאה היא חוויה חדשה של ללמוד על עולמו הפנימי של עילי שלי. ממליצה לכל הורה, לאמץ את הספר לחיק ספרייתו ולשבת לזמן איכות עם ילדו. כי באמת כך תוך כדי חיפוש עולמו של ילדינו נמצא אותו .. ועוד הרבה מעבר. 

ועד הפעם הבאה יקרים יום נפלא, ממני הילה 💓


תגובה 1:

  1. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק