יום חמישי, 27 בפברואר 2020

אופי טופי מלכת היופי- ספר ילדים להעצמה

לכל ילדה יש קסם מיוחד. ילדה מתוקה אחת יודעת לשיר, ואחרת לרקוד. ילדה אחרת היא ביישנית שאוהבת ללמוד ולקרוא ספרים או לטייל בטבע. לכל ילדה יש קסם מיוחד אך לא לכל ילדה יש תמיכה והעצמה מבית ובכך עוסק הספר "אופי טופי מלכת היופי" . 
כמו שבכל ילדה יש קסם מיוחד גם כל ילדה היא שונה מחברתה. אחת מלאה ואחת רזה, לאחת אף מעט ארוך ואחרת גבוה או נמוכה.. הרעיון בספר הינו לחזק את הביטחון העצמי של כל אחת. לחזק את הקסם, את העוצמה והיופי ולא את החולשה. בכך שמלמד למצוא את הקסם בכל ילדה ולהעצים אותו- כחיזוק והעצמה של הביטחון של אותה ילדה. 
בעיני האישית הנושא הזה סופר חשוב כי הרבה מאוד ילדים לא מקבלים את הכלים לשמירה על ביטחונים העצמי, להעצמה ו"מציאת הקסם" שבם. הורים לפעמים מתמקדים בשלילי במקום בחיובי וזה מצער. הספר עוזר גם לילד וגם להורה לראות את הטוב ולמצוא את הקסם- ובזה קיסמו. 





העלילה מגלה לנו את עולמה של ילדה עגלגלה לא בטוחה בעצמה עם כשרון שירה מיוחד. אחרי הופעה ומחיאות כפיים כמה ילדים צחקו עליה שהיא עגולה כמו בלון . אופי טופי חוזרת הביתה בוכייה ואז מתחיל המסע עם פירות אדיבים והורים אוהבים, היא מגלה את סוד הבריאותונים וגם את אוצרותיה הפנימיים אשר בזכותם היא מרגישה טוב מבפנים ומבחוץ. 

המטרה של הספר היא להסביר לילדים שלנו שבכל אחד ישנו אוצר פנימי, קסם מיוחד. ברגע שההורים תומכים ומעצימים, והילדים מבינים שהם מיוחדים ומקבלים את האהבה הזו והתמיכה, הם מרגישים אחרת. יותר בטוחים, יותר יכולים- והכי מיוחדים ונהדרים בעלי ביטחון עצמי. 

בבית הפרטי והאישי שלי בהיותי ילדה, ממש כמו המחברת הייתי מלאה. ובניגוד למזלה הטוב של המחברת, אצלי לא היתה מספיק העצמה והביטחון העצמי שלי לא עלה כמו של אופי טופי. 
היום, בבית הפרטי שלי עם הבנים שלי ששניהם שונים אחד מהשני לחלוטין, אני מנסה לראות את החוזקות- להעצמים, ולתת את המשאבים כדי לגדול עם ביטחון ותחושה שהם מדהימים, שווים המון ובעיקר שיש בהם קסם מיוחד. 





הספר אופי טופי מלכת היופי הומלץ ע"י מיכל דליות הלוא היא סופר נני שהוסיפה ואמרה כי הספר נוגע בציפור נפשם של הילדים ואפילו הגדילה לומר שאופי טופי משקפת את עצמה כשהיתה ילדה. 

ספר מקסים ומיוחד שלדעתי יתן ערך מוסף לכל הורה ולכל ילד. כיף לקרוא יחד וגדול בזכותו. 
הייחודי מאוד לספר הינו החיבור עם האפליקציה שדרכה ניתן לראות שעות סיפור, תרגילי התעמלות ששומרים על הבריאות ועצות מעשיות להורים- פשוט נפלא! 

ועד הפעם הבאה יקרים, ממני הילה 💓

להשיג בסטימצקי- מחיר מומלץ 74 שקלים. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה